Dziennik Przedsiebiorcy

Publikacja 16.05.2019

KW_TAGS

Opakowania z nadrukiem

Oryginalne opakowanie produktu to jeden z najważniejszych elementów, który wpływa na rozwój i rozpoznawalność marki, zdecydowanie ułatwiając przy tym osiągnięcie przez firmę sukcesu. Nie ma przy tym znaczenia branża, w jakiej działa przedsiębiorstwo. Jeśli klient będzie kojarzył dany produkt lub usługę, szczególnie ze względu na przykuwające uwagę opakowanie, szansa, że wybierze ten, a nie inny towar, wielokrotnie wzrasta.

Opakowanie ważniejsze niż produkt?

Badania konsumenckie, od kilku lat niezmiennie potwierdzają, że im opakowanie atrakcyjniejsze i bardziej dostosowane do rodzaju towaru, tym większa szansa, że produkt łatwo się sprzeda. Zatem, planując działania związane z budowaniem wizerunku marki, warto zadbać również o spersonalizowane opakowania z nadrukiem. Można je zamówić w tym sklepie: www.rajapack.pl/opakowania-z-nadrukiem Do wyboru są torby, taśmy, kartony i przylgi kurierskie, wykonywane według własnego projektu. Szeroki wybór produktów umożliwia dobór opakowania, które będzie idealnie dostosowane do potrzeb marki i pozwoli odpowiednio ją wypromować.

Opakowanie z nadrukiem – rzadko jednorazowego użytku

Idealne opakowanie to takie, które swoim wyglądem wyróżnia się spośród innych, a tym samym zachęca do zakupu produktu. Dla wielu klientów, bardzo ważna jest również możliwość wielokrotnego użytku torby, pudełka czy kartonu, w którym jest umieszczony towar. Jeśli opakowanie będzie miało schludny i elegancki wygląd, klient chętnie sięgnie po umieszczony w nim produkt. Z kolei wykonanie z wytrzymałego materiału dodatkowo sprawi, że konsument użyje opakowania ponownie. W kartonach można przechowywać różnego rodzaju drobiazgi, tak samo w domu, jak i w garażu. Dla odmiany, torebki można wykorzystać podczas zakupów, używać jako opakowania na drugie śniadanie, a jeśli są wyjątkowo eleganckie – zapakować w nie prezent. Takie wielokrotne korzystanie z opakowań z nadrukiem, zbliża konsumenta do marki, z którą coraz bardziej się utożsamia.

Oryginalne opakowanie – sposób na większą rozpoznawalność marki

Opakowanie, które jest zaprojektowane nie tylko w funkcjonalny sposób, ale też przyciąga atrakcyjnym designem, podnosi wartość samego produktu. Warto zatem, na etapie planowania działań marketingowych, pomyśleć o opakowaniach z nadrukiem. To właśnie spersonalizowane torby, kartony, a nawet taśmy, są w stanie skutecznie przyciągnąć uwagę i sprawić, że marka stanie się bardziej rozpoznawalna. Warto przy tym wspomnieć o kilku zależnościach. Jakich?

  • Konsumenci, którzy wielokrotnie używają toreb z nadrukiem, realnie wpływają na rozpoznawalność marki.
  • Klienci, którzy pozostawiają opakowanie z nadrukiem na dłużej, przywiązują się do firmy, którą ono reklamuje.
  • Tylko opakowania o ciekawym i oryginalnym designie, pozwolą wyróżnić się na rynku.
  • Poświęcenie czasu na przygotowanie spersonalizowanych opakowań na produkty się opłaca. To doskonałe narzędzie promocji, które pozwala osiągnąć firmie spore korzyści.

Opakowania z nadrukiem to klucz do sukcesu w wielu branżach. Przyciągający uwagę design, a jednocześnie funkcjonalność i wykonanie z wysokiej jakości materiałów powodują, że klienci dużo chętniej wybierają konkretny produkt, a przy tym otrzymują opakowanie, z którego z powodzeniem mogą korzystać na co dzień.

 
Artykuł sponsorowany

Dołącz do dyskusji

FacebookGoogle Bookmarks

Czytaj również

instore marketing

7 błędów popełnianych w komunikacji in-store.

Odpowiednie dopasowanie komunikatów, mechanik promocyjnych i formatów komunikacji może znacząco wpłynąć na wzrost sprzedaży.

SEM_promocja

Jak skutecznie wypromować markę?

Skuteczna promocja marki to długotrwały proces we wszystkich kanałach komunikacji. Największego wysiłku wymaga jednak w sieci, gdyż to branża e-commerce...

Kamerki samochodowe

Nagranie z kamery samochodowej. Dowód w wielu sytuacjach

Kamera samochodowa może być bardzo przydatnym urządzeniem w wielu drogowych sytuacjach. Posiadanie kamery przynosi zdecydowanie więcej korzyści...

Postępowanie UOKiK w sprawie: 1&1 Internet i home.pl

UOKiK wydał postanowienie o przedłużeniu o cztery miesiące terminu na zakończenie postępowania w sprawie koncentracji polegającej na przejęciu przez 1&1...

rodowfirmie

RODO w firmie – sprawdź jak dbać o bezpieczeństwo danych

Trudno dziś znaleźć osobę, która nigdy jeszcze nie słyszała o RODO. Za sprawą tej unijnej dyrektywy zasady ochrony danych osobowych w całej Unii...

PR-imo

Czy zabraknie pracy dla programistów? - prognoza na 2020 rok

Coraz więcej osób chce zostać programistą. Branża IT kusi dobrym wynagrodzeniem, benefitami i stabilną pracą. Czy ta bańka za chwilę pęknie? Eksperci ze...

Decyzje zakupowe klientów

Wyniki badania firmy in-Store Media pokazują że czterech na pięciu klientów podejmuje decyzje zakupowe w sklepie

dotPR

Kiedy Ci się marzy efektywna promocja sprzedaży…

    Promocja sprzedaży to niezwykle istotny element działań marketingowych. Może nie tylko dostarczyć szybkich i mierzalnych wyników, ale również...