Dziennik Przedsiebiorcy

Publikacja 16.05.2019

KW_TAGS

Opakowania z nadrukiem

Oryginalne opakowanie produktu to jeden z najważniejszych elementów, który wpływa na rozwój i rozpoznawalność marki, zdecydowanie ułatwiając przy tym osiągnięcie przez firmę sukcesu. Nie ma przy tym znaczenia branża, w jakiej działa przedsiębiorstwo. Jeśli klient będzie kojarzył dany produkt lub usługę, szczególnie ze względu na przykuwające uwagę opakowanie, szansa, że wybierze ten, a nie inny towar, wielokrotnie wzrasta.

Opakowanie ważniejsze niż produkt?

Badania konsumenckie, od kilku lat niezmiennie potwierdzają, że im opakowanie atrakcyjniejsze i bardziej dostosowane do rodzaju towaru, tym większa szansa, że produkt łatwo się sprzeda. Zatem, planując działania związane z budowaniem wizerunku marki, warto zadbać również o spersonalizowane opakowania z nadrukiem. Można je zamówić w tym sklepie: www.rajapack.pl/opakowania-z-nadrukiem Do wyboru są torby, taśmy, kartony i przylgi kurierskie, wykonywane według własnego projektu. Szeroki wybór produktów umożliwia dobór opakowania, które będzie idealnie dostosowane do potrzeb marki i pozwoli odpowiednio ją wypromować.

Opakowanie z nadrukiem – rzadko jednorazowego użytku

Idealne opakowanie to takie, które swoim wyglądem wyróżnia się spośród innych, a tym samym zachęca do zakupu produktu. Dla wielu klientów, bardzo ważna jest również możliwość wielokrotnego użytku torby, pudełka czy kartonu, w którym jest umieszczony towar. Jeśli opakowanie będzie miało schludny i elegancki wygląd, klient chętnie sięgnie po umieszczony w nim produkt. Z kolei wykonanie z wytrzymałego materiału dodatkowo sprawi, że konsument użyje opakowania ponownie. W kartonach można przechowywać różnego rodzaju drobiazgi, tak samo w domu, jak i w garażu. Dla odmiany, torebki można wykorzystać podczas zakupów, używać jako opakowania na drugie śniadanie, a jeśli są wyjątkowo eleganckie – zapakować w nie prezent. Takie wielokrotne korzystanie z opakowań z nadrukiem, zbliża konsumenta do marki, z którą coraz bardziej się utożsamia.

Oryginalne opakowanie – sposób na większą rozpoznawalność marki

Opakowanie, które jest zaprojektowane nie tylko w funkcjonalny sposób, ale też przyciąga atrakcyjnym designem, podnosi wartość samego produktu. Warto zatem, na etapie planowania działań marketingowych, pomyśleć o opakowaniach z nadrukiem. To właśnie spersonalizowane torby, kartony, a nawet taśmy, są w stanie skutecznie przyciągnąć uwagę i sprawić, że marka stanie się bardziej rozpoznawalna. Warto przy tym wspomnieć o kilku zależnościach. Jakich?

  • Konsumenci, którzy wielokrotnie używają toreb z nadrukiem, realnie wpływają na rozpoznawalność marki.
  • Klienci, którzy pozostawiają opakowanie z nadrukiem na dłużej, przywiązują się do firmy, którą ono reklamuje.
  • Tylko opakowania o ciekawym i oryginalnym designie, pozwolą wyróżnić się na rynku.
  • Poświęcenie czasu na przygotowanie spersonalizowanych opakowań na produkty się opłaca. To doskonałe narzędzie promocji, które pozwala osiągnąć firmie spore korzyści.

Opakowania z nadrukiem to klucz do sukcesu w wielu branżach. Przyciągający uwagę design, a jednocześnie funkcjonalność i wykonanie z wysokiej jakości materiałów powodują, że klienci dużo chętniej wybierają konkretny produkt, a przy tym otrzymują opakowanie, z którego z powodzeniem mogą korzystać na co dzień.

 
Artykuł sponsorowany

Dołącz do dyskusji

FacebookGoogle Bookmarks

Czytaj również

Wydatki Polaków na elektronikę - czy i kiedy cena (nie)gra roli?

Czy nadchodzą czasy, kiedy sklepy i producenci będą walczyć o klienta przede wszystkim ceną? Wygląda na to, że tak.

Infrastruktura krytyczna na celowniku cyberprzestępców. Jak się...

W grudniu 2015 roku cyberprzestępcy zaatakowali elektrownię na Ukrainie, pozbawiając prądu 103 miasta i miasteczka. W 2014 roku z powodu cyberataku...

PR-imo

Polskie szkoły nieprzygotowane do nauki programowania?

Analizując rynek pracy i rosnące zapotrzebowanie na specjalistów IT, wielu z entuzjazmem przyjęło nowe rozporządzenie MEN, zakładające naukę elementów...

Drukarki informacja prasowa

Lexmark prezentuje najnowszą generację urządzeń do druku w formacie A3

Lexmark International, światowy lider w obszarze przetwarzania obrazów, zaprezentował dziś kolejną generację laserowych drukarek kolorowych A3 oraz...

PR-imo

Będzie coraz mniej absolwentów informatyki - prognoza do 2020 roku

Mimo rosnącego zapotrzebowania na programistów, liczba absolwentów kierunków informatycznych w Polsce nadal spada, alarmują eksperci ze szkoły...

Cyberprzestępstwo - okup wart 325 mln USD?

Przychody z okupów w ramach jednej kampanii cyberprzestępców sięgnęły 325 mln USD. Nowy raport McAfee Labs

Jaki DELL wybrać

Laptopy Dell – jaki model poleasingowy wybrać?

Dell jest jednym z najpopularniejszych producentów notebooków, komputerów, tabletów i monitorów. Rozwiązania technologiczne dostarczane przez...

Praca przemysł motoryzacyjny

Kogo potrzebuje przemysł motoryzacyjny?

Samochody towarzyszą nam od ponad 100 lat. Ich produkcja na dobre rozpoczęła się w Stanach Zjednoczonych Ameryki pod koniec XIX wieku. W początkowym...