Dziennik Przedsiebiorcy

Publikacja 16.05.2019

KW_TAGS

Opakowania z nadrukiem

Oryginalne opakowanie produktu to jeden z najważniejszych elementów, który wpływa na rozwój i rozpoznawalność marki, zdecydowanie ułatwiając przy tym osiągnięcie przez firmę sukcesu. Nie ma przy tym znaczenia branża, w jakiej działa przedsiębiorstwo. Jeśli klient będzie kojarzył dany produkt lub usługę, szczególnie ze względu na przykuwające uwagę opakowanie, szansa, że wybierze ten, a nie inny towar, wielokrotnie wzrasta.

Opakowanie ważniejsze niż produkt?

Badania konsumenckie, od kilku lat niezmiennie potwierdzają, że im opakowanie atrakcyjniejsze i bardziej dostosowane do rodzaju towaru, tym większa szansa, że produkt łatwo się sprzeda. Zatem, planując działania związane z budowaniem wizerunku marki, warto zadbać również o spersonalizowane opakowania z nadrukiem. Można je zamówić w tym sklepie: www.rajapack.pl/opakowania-z-nadrukiem Do wyboru są torby, taśmy, kartony i przylgi kurierskie, wykonywane według własnego projektu. Szeroki wybór produktów umożliwia dobór opakowania, które będzie idealnie dostosowane do potrzeb marki i pozwoli odpowiednio ją wypromować.

Opakowanie z nadrukiem – rzadko jednorazowego użytku

Idealne opakowanie to takie, które swoim wyglądem wyróżnia się spośród innych, a tym samym zachęca do zakupu produktu. Dla wielu klientów, bardzo ważna jest również możliwość wielokrotnego użytku torby, pudełka czy kartonu, w którym jest umieszczony towar. Jeśli opakowanie będzie miało schludny i elegancki wygląd, klient chętnie sięgnie po umieszczony w nim produkt. Z kolei wykonanie z wytrzymałego materiału dodatkowo sprawi, że konsument użyje opakowania ponownie. W kartonach można przechowywać różnego rodzaju drobiazgi, tak samo w domu, jak i w garażu. Dla odmiany, torebki można wykorzystać podczas zakupów, używać jako opakowania na drugie śniadanie, a jeśli są wyjątkowo eleganckie – zapakować w nie prezent. Takie wielokrotne korzystanie z opakowań z nadrukiem, zbliża konsumenta do marki, z którą coraz bardziej się utożsamia.

Oryginalne opakowanie – sposób na większą rozpoznawalność marki

Opakowanie, które jest zaprojektowane nie tylko w funkcjonalny sposób, ale też przyciąga atrakcyjnym designem, podnosi wartość samego produktu. Warto zatem, na etapie planowania działań marketingowych, pomyśleć o opakowaniach z nadrukiem. To właśnie spersonalizowane torby, kartony, a nawet taśmy, są w stanie skutecznie przyciągnąć uwagę i sprawić, że marka stanie się bardziej rozpoznawalna. Warto przy tym wspomnieć o kilku zależnościach. Jakich?

  • Konsumenci, którzy wielokrotnie używają toreb z nadrukiem, realnie wpływają na rozpoznawalność marki.
  • Klienci, którzy pozostawiają opakowanie z nadrukiem na dłużej, przywiązują się do firmy, którą ono reklamuje.
  • Tylko opakowania o ciekawym i oryginalnym designie, pozwolą wyróżnić się na rynku.
  • Poświęcenie czasu na przygotowanie spersonalizowanych opakowań na produkty się opłaca. To doskonałe narzędzie promocji, które pozwala osiągnąć firmie spore korzyści.

Opakowania z nadrukiem to klucz do sukcesu w wielu branżach. Przyciągający uwagę design, a jednocześnie funkcjonalność i wykonanie z wysokiej jakości materiałów powodują, że klienci dużo chętniej wybierają konkretny produkt, a przy tym otrzymują opakowanie, z którego z powodzeniem mogą korzystać na co dzień.

 
Artykuł sponsorowany

Komentarze  

Marlene
@ Marlene 02.10.2019 07:21
Witam, osobiście absolutnie zgadzam się z powyższym !

my [cenzura] :: Kinga: http://futurekids.radom.pl/

Dołącz do dyskusji

FacebookGoogle Bookmarks

Czytaj również

PR-imo

5 kosztownych błędów w AdWords, których więcej nie popełnisz

O tym, do czego może doprowadzić brak znajomości zasad Google AdWords świadczy przykład 12-letniego Jose Javiera z Hiszpanii, który chcąc czerpać zyski...

cold-mailing

Porady, dzięki którym zwiększysz skuteczność cold mailingu

Codziennie miliardy osób sprawdza swoją pocztę e-mail, a wśród nich są Twoi potencjalni klienci lub partnerzy biznesowi. Cold mailing pozwoli Ci...

Rośnie rynek wypożyczalni miejsc pracy

Według prognoz do 2020 r. ponad połowa osób zatrudnionych na etat w Stanach Zjednoczonych i Europie będzie pracowała jako freelancerzy czy start-upowi...

Sposoby na optymalizację kosztów w mikroprzedsiębiorstwie

Prowadzisz niewielkie biuro handlowe albo inne mikroprzedsiębiorstwo? Możesz oszczędzić sporo pieniędzy na działalności, jeżeli odpowiednio wcześnie...

PR-imo

5 tys. zł/m-c na start - tak zarabia tester bez doświadczenia. Po...

Kilkadziesiąt ofert pracy w serwisach rekrutacyjnych miesięcznie, zarobki zbliżone do pensji programistów, szybkie awanse okraszone sporymi podwyżkami,...

„Miesiąc wiedzy na temat autyzmu” - wspieraja rynek nieruchomości

W pierwszych dwóch dniach kwietnia dla osób z autyzmem zaświeciło ponad 100 budynków w całej Polsce.

Stłuczka autem firmowym

Stłuczka autem firmowym — kto i kiedy płaci za szkody?

Jeżdżenie na co dzień autem służbowym to bardzo wygodna opcja, z której korzysta obecnie wielu pracowników różnych firm. Jednak z takim rozwiązaniem...

Johokobo, o współpracy z Krakowską firma IT Adrem Software

Jak Japończycy oceniają współpracę z Krakowską firmą IT AdRem współpracę, co cenią w polskim podejściu do pracy i biznesu?