Dziennik Przedsiebiorcy

Publikacja 08.04.2019

KW_TAGS

Program lojalnościowy

Powodów dlaczego warto nam, jako klientom, skorzystać z programów lojalnościowych jest wiele. Zazwyczaj jednak zapominamy że system ten jest zaprojektowany w taki sposób, by to prowadzący swój własny biznes odnosili z niego najwięcej korzyści. Jesteś przedsiębiorcą i zastanawiasz się, czy opłaca się wprowadzić taki system u Ciebie? Oto 5 powodów, w których wyjaśniamy dlaczego warto.

Bardziej zadowoleni klienci…

Podstawowe prawo marketingu, proste jak budowa czołgu T-55. Warunkiem koniecznym dla funkcjonowania prawie każdej (z niechlubnymi wyjątkami) firmy jest wysoki poziom zadowolenia klienta. Systemy programów lojalnościowych, takie jak ten od www.zencard.pl, to prosty sposób na podkręcenie tego współczynnika.

…którzy częściej do nas wracają…

Nie jest tajemnicą, że dobry klient to stały klient. Jeśli tylko uda nam się tak dostosować nasz program lojalnościowy w taki sposób, by klienci sami do nas wracali, to przy odpowiednio dużej ich liczbie możemy przestać martwić się o utrzymanie na rynku i zamiast tego skupić się na dalszym rozwoju firmy.

…i chętniej polecają nas innym

Jeśli już o rozwoju firmy mowa, to oczywistym sposobem na pozyskiwanie nowych klientów jest tak zwany marketing szeptany. Ktoś, kto będzie zadowolony z naszych usług, a do tego będzie widział w nich realną korzyść w porównaniu do konkurencji, prędzej czy później poleci nas znajomym.

Programy lojalnościowe to świetny zabieg marketingowy...

To powinno być oczywiste – wiele firm wręcz wybrało „lojalnościówki” na swój główny model marketingowy. Ale skoro już ustaliliśmy, że z bazą wiernych kupujących łatwiej pozyskać nowych klientów, to trzeba nam także wiedzieć, że na tej bazie możemy „pracować”. Ale o tym w następnym punkcie.

…oraz inkubator nowych pomysłów

Ktoś, kto już nas zna chętniej spróbuje naszych nowych usług. Na takich grupach możemy również puścić pilotażową kampanię reklamową i sprawdzić jej odbiór przed uderzeniem szerszego rynku. Ponadto, wierni klienci to wręcz doskonałe źródło wartościowych opinii o tym, jak możemy ulepszać nasze produkty lub usługi.

Dołącz do dyskusji

FacebookGoogle Bookmarks

Czytaj również

Regulaminowe rewolucje - czy RODO unieważni stare zgody marketingowe?

Nowe unijne przepisy dotyczą każdego podmiotu działającego na terenie UE, począwszy od jednoosobowych działalności gospodarczych po duże międzynarodowe...

Od dziś leasing na Allegro we współpracy z LeaseLink

Przedsiębiorcy mogą już wygodnie wziąć zakupione na Allegro produkty w leasing. Allegro wychodzi naprzeciw ich potrzebom dzięki współpracy z LeaseLink, ...

Co łączy administrację miasta z administratorem sieci?

Smart City to nic innego jak dobrze zorganizowane miasto, które w sposób płynny odpowiada na potrzeby mieszkańców. W praktyce oznacza to na przykład...

Szkolenie Fabryka SEO

Jak poprawić efektywność swojej firmy w sieci?

Obecność firmy w sieci w XXI wieku to już standard. Jednak samo posiadanie strony internetowej to często za mało – warto także zadbać o jej promocję,...

Używane jak nowe

Używane auto na kredyt – także u dealera!

Po używany samochód można udać się również do salonu dealerskiego. Na miejscu można także wziąć szybki kredyt na jego zakup!

Cyberprzestępstwo - okup wart 325 mln USD?

Przychody z okupów w ramach jednej kampanii cyberprzestępców sięgnęły 325 mln USD. Nowy raport McAfee Labs

dotPR

Kiedy Ci się marzy efektywna promocja sprzedaży…

    Promocja sprzedaży to niezwykle istotny element działań marketingowych. Może nie tylko dostarczyć szybkich i mierzalnych wyników, ale również...

Consulting and more

6 porad, jak dział IT może efektywniej wpłynąć na rozwój firmy

Działy IT powinny pełnić funkcję źródła nowych inspiracji w polskich firmach – mówił Daniel Kierdal na tegorocznej konferencji OSEC Forum. Wdrażając...