Dziennik Przedsiebiorcy

Publikacja 30.11.2018

KW_TAGS

Indywidualne kartki świąteczne

Kartki świąteczne to nie tylko tradycja, ale również świetne narzędzie do budowania pozytywnych relacji z kontrahentami. W biznesie bardzo trudno o uzyskanie naturalnej możliwości okazania swoim klientom i wspólnikom tego, jak niezwykle ważni są i jak wiele znaczą, a indywidualne kartki świąteczne idealnie się do tego celu sprawdzają. O tym, jak stworzyć idealną kartkę, opowiedzą specjaliści z jkbprint.pl.

Najważniejsza jest jakość

Wysoka jakość kartek świątecznych pokazuje, jakie nastawienie ma się do odbiorcy. Wysyłanie cienkich i wyblakłych życzeń da zapewne zupełnie odwrotny efekt do zamierzonego – kontrahent może uznać to nawet za obrazę. Indywidualne kartki świąteczne nie muszą kosztować majątku, jednak ważne jest, aby były wykonane z dobrych materiałów, posiadały nasycone kolory i były po prostu estetyczne.

Takt i wyczucie

Chociaż święta to bardzo radosny czas, w którym można sobie pozwolić na odrobinę więcej szaleństwa, to jednak w przypadku relacji biznesowych warto trzymać się utartych, stonowanych schematów. Wzór wydrukowany na kartach świątecznych nie powinien być dyskusyjny lub zabawny wyłącznie dla kogoś, kto ma specyficzne poczucie humoru. Bezpieczniej jest wybrać tradycyjne motywy ukazane w nowocześniejszej firmie.

Na podobnej zasadzie należy dobierać wszelkie zdobienia. Te delikatne idealnie podkreślają wartość świątecznej kartki, dodają jej trójwymiarowości i sprawiają, że przyjemniej się ją ogląda, jednak już ich nadmiar może sprawiać wrażenie chaosu i zaburzać całą koncepcję. Warto więc dopasować wizualny obraz kartek świątecznych do ogólnego stylu firmy i branży, w jakiej ona działa.

Jaki format będzie najlepszy?

Kartki świąteczne zarówno w standardowym, jak i bardziej wyjątkowym formacie, zawsze będą miłym gestem. Jednak kontrahenci mogą otrzymywać wiele życzeń, więc jeśli firmie zależy na wybiciu się, to można zdecydować się na coś bardziej odważnego. Nie należy jednak przesadzać – ogromne kartki zarezerwowane są dla rodziny i bliskich, więc warto nie przekraczać formatu A4.

Gotowe czy własnoręczne życzenia?

Wydrukowane kartki świąteczne mogą mieć wypisane życzenia, które zazwyczaj sprowadzają się do kilku linijek miłych słów. Oprócz dopisania do nich swojego nazwiska warto jeszcze napisać odręcznie krótką osobistą wiadomość. Może ona dotyczyć np. wspólnych osiągnięć w biznesie lub też wyrażać nadzieję na owocną współpracę w następnym roku. Już tak niewiele wystarczy, aby kontrahent miał pewność, że ta świąteczna kartka naprawdę skierowana jest do niego, a jej wysłanie nie było dziełem przypadku.

 
Druk kart świątecznych zamówisz w drukarni JKB Print
www.jkbprint.pl/karty-swiateczne

Komentarze  

Mania
@ Mania 03.12.2018 14:58
Ja uważam, że najfajniejszą formą są tradycyjne kartki świąteczne... Ja co roku wysyłam moim klientom i wiem, że są bardzo zadowoleni. W natłoku maili innych wiadomości elektronicznych to jest fajna odmiana. Na początku posyłałam klasyczne kartki, na których podbijałam pieczątkę. Od klilku lat przestawiłam się na indywidualne karki z logo, które zamawiam w https://copyfestival.pl/. Nie zamierzam zamieniać tego, na żadne maile, czy inne elektroniczne wiadomosci :)

Dołącz do dyskusji

Kod antyspamowy
Odśwież

FacebookGoogle Bookmarks

Czytaj również

Gdzie przeprowadzamy się najczęściej?

Krajowe media sporo uwagi poświęcają tematowi emigracji zarobkowej. Znacznie rzadziej poruszana jest kwestia migracji w obrębie kraju. Ten interesujący...

dotPR

Technologiczne wsparcie dla polskiego eksportu

Ważne miejsce w polskim eksporcie zajmują produkty rolno-spożywcze – stanowią one 13,2% sprzedaży wszystkich towarów za granicę.* Ich transport,...

Dodatkowe wynagrodzenie w programie unijnym

Jak przyznać dodatkowe wynagrodzenie w związku z realizacją programu...

Firma korzysta z programów stażowych dofinansowywanych ze środków UE. Pracownicy (opiekunowie stażu) mogą z tego tytułu otrzymać dodatkowe...

Pierwsze marketingowe reakcje na Brexit

W Real Time Marketingu liczy się pomysłowa reakcja na nieoczekiwane zdarzenia. Zawsze wspólnym celem jest wywołanie zainteresowania ze strony odbiorców,...

Polacy przekonują się do zielonych produktów - Komentarz ekspercki

Według badań RetailMeNot, 60% konsumentów chętnie kupuje zielone produkty, jeśli w dłuższej perspektywie generują oszczędności w budżecie domowym.

PR-imo

Programistów brakuje, ale wymagania pracodawców nie chcą spadać

Branża IT wciąż zmaga się z niedoborem programistów, ale wymagania wobec nich nie zmieniają się, a nawet rosną. W 2018 roku, aby rozpocząć karierę w tym...

Consulting and more

Real time marketing – dlaczego warto być na bieżąco

Prowadzanie działań z zakresu real-time marketingu ma szansę przynieść firmie wiele korzyści. Niektóre z nich to z pewnością zbudowanie pozytywnej...

Regulaminowe rewolucje - czy RODO unieważni stare zgody marketingowe?

Nowe unijne przepisy dotyczą każdego podmiotu działającego na terenie UE, począwszy od jednoosobowych działalności gospodarczych po duże międzynarodowe...