Dziennik Przedsiebiorcy

Publikacja 28.07.2018

KW_TAGS

Ford informacja prasowa

Ford w swojej nowej strategii postanowił skupić się mocniej na samochodach typu SUV oraz samochodach dostawczych, które dla tej marki są najbardziej rentownymi rodzajami samochodów.

Zmiana w sposobie działania firmy Ford na rynku Europejskim spowodowana jest w główniej mierze rykoszetem jaki w markę trafiła decyzja związana z Brexitem. Zawirowania na ryku skutkowały dla marki Ford stratą 73 milionów dolarów, w porównaniu z zyskiem 88 milionów w roku ubiegłym.

Jim Farley, który jest Szefem Globalnych Rynków w firmie Ford, powiedział, że samochody dostawcze osiągają nawet 13% marży zysku w Europie, dlatego jest to kierunek w którym firma ma zamiar inwestować:

Bez wątpienia musimy przeprojektować Europę, koncentrując działalność na naszym dochodowym biznesie lekkich samochodów dostawczych – powiedział Jim Farley. SUV-y były również częścią tego planu. Plany alokacji kapitału są teraz zgodne z możliwościami biznesowymi SUV i LCV

Ford suv

Ford robi właściwy ruch, powiedział Ian Fletcher, główny analityk IHS Markit. "Ford nie może sobie pozwolić tylko na majsterkowanie. W przeszłości podjęli restrukturyzację i wciąż narzekają na brak rentowności w regionie. Muszą zrobić duży krok, bo inaczej znajdą się w tej samej sytuacji.

Dołącz do dyskusji

FacebookGoogle Bookmarks

Czytaj również

Ubezpieczenia komunikacyjne - pytania

Ubezpieczenia komunikacyjne — odpowiadamy na najważniejsze pytania

Kupiłeś nowy samochód i zastanawiasz się nad wyborem odpowiedniego ubezpieczenia? A może rozważasz zmianę starej polisy na bardziej atrakcyjną?...

LogoHR-Find-Job

Szukamy pracy… razem z agencją pracy

Gdy czytamy o najróżniejszych korzyściach, jakie świadczą agencje z zakresu HR, zwykle da się dostrzec tylko pozytywne kwestie takiego rozwiązania nie...

Comunicativo

Czy Twoja firma jest już gotowa na system ERP?

Jesteśmy za mali, nie stać nas jeszcze na wdrożenie, jakoś dajemy sobie radę na dotychczasowych systemach… Wdrożenie systemu ERP jest odkładane ze...

PR-imo

20 proc. klientów robi zakupy pod wpływem digital signage

Już 70 proc. konsumentów zwraca uwagę na reklamy emitowane na nośnikach cyfrowych, a 20 proc. dokonuje pod ich wpływem spontanicznego zakupu. Jeżeli...

Comunicativo

Taras w salonie, a salon na tarasie – dzięki drzwiom tarasowym...

Granica między tarasem a salonem to już przeszłość. Teraz te dwa światy mogą z sobą współgrać. Wszystko za sprawą nowoczesnych drzwi przesuwnych T-Slide...

Consulting and more

6 porad, jak dział IT może efektywniej wpłynąć na rozwój firmy

Działy IT powinny pełnić funkcję źródła nowych inspiracji w polskich firmach – mówił Daniel Kierdal na tegorocznej konferencji OSEC Forum. Wdrażając...

Pięć umiejętności miękkich pożądanych przez nowoczesny biznes

Kompetencje miękkie coraz częściej stają się jednym z kluczowych elementów kwalifikacji zawodowych, dzięki którym łatwiej odnaleźć się na współczesnym...

dotPR

Współczesne narzędzia pracy dla firm usługowych

Coraz częściej i coraz chętniej korzystamy ze specjalistycznych produktów, zabiegów, form leczenia oraz usług. Konieczność planowania wizyt w czasie,...