Dziennik Przedsiebiorcy

Publikacja 26.07.2018

KW_TAGS

Zakup auta dostawczego do firmy

Na rynku znajduje się wiele samochodów dostawczych dla biznesu. Jak jednak znaleźć taki model, który będzie mógł spełnić wszystkie nasze wymagania?

Dla wielu przedsiębiorców samochód dostawczy jest podstawą prowadzenia działalności. Służy do przewozu różnego rodzaju mienia oraz pracowników, więc powinien zapewniać niezawodność i oszczędność, a także powinien być bezpieczny oraz komfortowy.

Do dyspozycji mamy wiele pojazdów dostawczych, które różnią się pomiędzy sobą swoimi gabarytami, zastosowanymi technologiami, a także kosztami. Na co warto patrzeć przy poszukiwaniach?

Gabaryty auta

Każda firma ma nieco inne wymagania pod tym właśnie względem. Dla niektórych najlepszym wyborem będzie spory pojazd, na przykład Ford Transit Custom, dla innych z kolei mniejszy model, który pozwoli na przewiezienie większej liczby osób jak Ford Tourneo Custom.

Zastosowane technologie

Duże znaczenie mają również technologie zastosowane w danym modelu. Zwróćmy w szczególności uwagę na silnik oraz na jego moc i na spalanie. Mniejsze zużycie paliwa będzie oznaczało niższe koszty związane z utrzymaniem samochodu.

W nowoczesnych pojazdach dostawczych stosuje się też technologie wspomagające bezpieczeństwo – z nimi codzienne dojazdy będą jeszcze wygodniejsze.

Koszty utrzymania

Oprócz paliwa kosztami utrzymania samochodu są również wszelkie wydatki związane z zakupem części samochodowych oraz przeglądami. Wybierajmy takie modele, których utrzymanie nie będzie wymagało od nas ponoszenia sporych wydatków.

Wartość rezydualna – RV

Wartość rezydualna, która określana jest też mianem wartości resztowej, to wartość przedmiotu w momencie jego odsprzedaży. Gdy będzie wysoka, wtedy uzyskamy więcej z odsprzedaży samochodu.

Finansowanie

Warto także przemyśleć finansowanie zakupu samochodu dostawczego dla firmy. Najczęściej wybór pada na leasing, który jest dla przedsiębiorców najkorzystniejszy. W wielu salonach dealerskich możemy skorzystać z leasingu na miejscu – nie tylko wtedy, gdy nabywamy nowy, ale też używany samochód dostawczy.

Dołącz do dyskusji

FacebookGoogle Bookmarks

Czytaj również

Zabezpieczenie należności

Ubezpieczenie należności

Nawet prężnie rozwijająca się firma może znaleźć się w niezwykle trudnej sytuacji, kiedy jej kontrahenci przestaną opłacać otrzymywane faktury. W...

Nauka angielskiego dla firmy

Nauka angielskiego rozwiązaniem dla firm

Prowadzisz własną firmę i chcesz, aby z każdym dniem rozwijała się na różnych płaszczyznach, a tym samym przynosił zamierzone efekty?

PR-imo

5 kosztownych błędów w AdWords, których więcej nie popełnisz

O tym, do czego może doprowadzić brak znajomości zasad Google AdWords świadczy przykład 12-letniego Jose Javiera z Hiszpanii, który chcąc czerpać zyski...

Czym zajmuje sie firma eventowa

Firma eventowa – dlaczego warto korzystać z jej usług?

Organizacja tak kompleksowego przedsięwzięcia, jakim są eventy firmowe, to niełatwe zadanie wymagające dużego doświadczenia i zaangażowania. Mało która...

Program lojalnościowy

5 powodów dla których warto wprowadzić program lojalnościowy

Powodów dlaczego warto nam, jako klientom, skorzystać z programów lojalnościowych jest wiele. Zazwyczaj jednak zapominamy że system ten jest...

Konkursu dla startupów CODE_n

Przez trzy dni w ramach festiwalu CODE_n wybrani pionierzy, wizjonerzy, naukowcy, zespoły ds. innowacji z czołowych firm oraz zainteresowani goście będą...

„Miesiąc wiedzy na temat autyzmu” - wspieraja rynek nieruchomości

W pierwszych dwóch dniach kwietnia dla osób z autyzmem zaświeciło ponad 100 budynków w całej Polsce.

Wycena centrów handlowych

W przypadku centrów handlowych szczegółowej analizie podlega szereg czynników makroekonomicznych, jak również dotyczących samej nieruchomości.