Dziennik Przedsiebiorcy

Publikacja 18.07.2018

KW_TAGS

Szkolenie Fabryka SEO

Obecność firmy w sieci w XXI wieku to już standard. Jednak samo posiadanie strony internetowej to często za mało – warto także zadbać o jej promocję, aby uzyskać jeszcze lepszą efektywność on-line. Jak to zrobić?

Założenie strony internetowej dla firmy nie jest skomplikowane – można zrobić to nawet samodzielnie i niskim kosztem. Należy jednak pamiętać o tym, że strona sama w sobie to za mało, aby podwyższyć efektywność firmy. Oprócz niej warto zainwestować również w odpowiednie działania e-marketingowe.

Tanio i skutecznie – jak promować firmę w internecie?

Wypromowanie firmy on-line wcale nie musi być związane z bardzo wysokimi wydatkami. Aktualnie do dyspozycji mamy szereg różnych metod e-marketingowych, które idealnie łączą w sobie przystępne ceny oraz wysoką skuteczność.

Jednym ze sprawdzonych wyborów w tym zakresie jest SEO – optymalizacja i pozycjonowanie stron internetowych. Mają one na celu wyniesienie pozycji adresu strony WWW w wyszukiwarce internetowej. Działania SEO możemy zlecić agencjom reklamowym albo możemy prowadzić je samodzielnie, przykładowo wcześniej zapisując się na szkolenia SEO w Fabryce Marketingu, aby poznać, jak promować swoją stronę skutecznie.

Dobrym wyborem są również kampanie linków sponsorowanych Google AdWords, które także wykorzystują wyszukiwarkę internetową Google. Prezentują wtedy reklamy w oznaczonych boksach.

Nie możemy też zapominać o potędze mediów społecznościowych – fanpage firmy na Facebooku to obecnie podstawa i dzięki niemu jesteśmy w stanie budować lojalne grono klientów firmy jeszcze szybciej.

Skorzystaj z pomocy fachowców!

Aby poprawić efektywność swojej firmy w sieci, warto skorzystać ze wsparcia fachowców. Możemy liczyć wtedy na najlepsze rezultaty związane z promocją on-line!

W tym zakresie swoje usługi oferuje agencja Fabryka Marketingu, która ma wieloletnie doświadczenie w promocji różnych stron WWW, a także w organizacji szkoleń takich jak szkolenia SEO w Fabryce Marketingu. Dzięki jej specjalistom każdy właściciel strony WWW może liczyć na jeszcze lepsze wyniki.

Dołącz do dyskusji

FacebookGoogle Bookmarks

Czytaj również

Decyzje zakupowe klientów

Wyniki badania firmy in-Store Media pokazują że czterech na pięciu klientów podejmuje decyzje zakupowe w sklepie

Johokobo, o współpracy z Krakowską firma IT Adrem Software

Jak Japończycy oceniają współpracę z Krakowską firmą IT AdRem współpracę, co cenią w polskim podejściu do pracy i biznesu?

PR-imo

Będzie coraz mniej absolwentów informatyki - prognoza do 2020 roku

Mimo rosnącego zapotrzebowania na programistów, liczba absolwentów kierunków informatycznych w Polsce nadal spada, alarmują eksperci ze szkoły...

Praca przemysł motoryzacyjny

Kogo potrzebuje przemysł motoryzacyjny?

Samochody towarzyszą nam od ponad 100 lat. Ich produkcja na dobre rozpoczęła się w Stanach Zjednoczonych Ameryki pod koniec XIX wieku. W początkowym...

PR-imo

Polacy wymyślili intuicyjny generator nazw domenowych

Pierwsze, typowo polskie narzędzie do intuicyjnego podpowiadania atrakcyjnych nazw domen generycznych w oparciu o korzyści dostarczane przez planowaną...

PR-imo

Trzy błędy podczas zamawiania strony www, których więcej nie popełnisz

Technologia, wygląd, terminy, cena, przeniesienie majątkowych praw autorskich – wydaje się, że wszystko sprawdzone przez prawników, więc można podpisać...

Powiadomienia przedsiębiorców o produktach niebezpiecznych

Samochody marki Range Rover oraz Range Rover Sport Przedsiębiorca JLR POLSKA Sp. z o.o. powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że...

Najpopularniejsze domeny dla przedsiębiorców - .PL [NASK za II...

Po znacznych wzrostach w pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku, rynek domen stabilizuje się -  wynika z raportu NASK podsumowującego II kwartał 2016.