Dziennik Przedsiebiorcy

Publikacja 18.07.2018

KW_TAGS

Szkolenie Fabryka SEO

Obecność firmy w sieci w XXI wieku to już standard. Jednak samo posiadanie strony internetowej to często za mało – warto także zadbać o jej promocję, aby uzyskać jeszcze lepszą efektywność on-line. Jak to zrobić?

Założenie strony internetowej dla firmy nie jest skomplikowane – można zrobić to nawet samodzielnie i niskim kosztem. Należy jednak pamiętać o tym, że strona sama w sobie to za mało, aby podwyższyć efektywność firmy. Oprócz niej warto zainwestować również w odpowiednie działania e-marketingowe.

Tanio i skutecznie – jak promować firmę w internecie?

Wypromowanie firmy on-line wcale nie musi być związane z bardzo wysokimi wydatkami. Aktualnie do dyspozycji mamy szereg różnych metod e-marketingowych, które idealnie łączą w sobie przystępne ceny oraz wysoką skuteczność.

Jednym ze sprawdzonych wyborów w tym zakresie jest SEO – optymalizacja i pozycjonowanie stron internetowych. Mają one na celu wyniesienie pozycji adresu strony WWW w wyszukiwarce internetowej. Działania SEO możemy zlecić agencjom reklamowym albo możemy prowadzić je samodzielnie, przykładowo wcześniej zapisując się na szkolenia SEO w Fabryce Marketingu, aby poznać, jak promować swoją stronę skutecznie.

Dobrym wyborem są również kampanie linków sponsorowanych Google AdWords, które także wykorzystują wyszukiwarkę internetową Google. Prezentują wtedy reklamy w oznaczonych boksach.

Nie możemy też zapominać o potędze mediów społecznościowych – fanpage firmy na Facebooku to obecnie podstawa i dzięki niemu jesteśmy w stanie budować lojalne grono klientów firmy jeszcze szybciej.

Skorzystaj z pomocy fachowców!

Aby poprawić efektywność swojej firmy w sieci, warto skorzystać ze wsparcia fachowców. Możemy liczyć wtedy na najlepsze rezultaty związane z promocją on-line!

W tym zakresie swoje usługi oferuje agencja Fabryka Marketingu, która ma wieloletnie doświadczenie w promocji różnych stron WWW, a także w organizacji szkoleń takich jak szkolenia SEO w Fabryce Marketingu. Dzięki jej specjalistom każdy właściciel strony WWW może liczyć na jeszcze lepsze wyniki.

Dołącz do dyskusji

FacebookGoogle Bookmarks

Czytaj również

Trendy w online marketingu kierowanym do kobiet

Dziś w Polsce jest 24,82 mln użytkowników sieci, z czego 10,98 mln to kobiety, jak wynika z badania internetu Megapanel PBI/Gemius z 2015 r.

Wydatki Polaków na elektronikę - czy i kiedy cena (nie)gra roli?

Czy nadchodzą czasy, kiedy sklepy i producenci będą walczyć o klienta przede wszystkim ceną? Wygląda na to, że tak.

Sky-shop.pl

Zapisz się na bezpłatne szkolenie online Ecommerce Power!

Ecommerce Power to bezpłatne szkolenie online dla właścicieli sklepów internetowych oraz początkujących e-przedsiębiorców.   Dlaczego warto? Otrzymasz potężną dawkę...

Nieruchomości-2018

Jakie będą ceny mieszkań w 2019 roku?

Według badań rok 2018 to czas sporych podwyżek w cenach nieruchomości. W niektórych miastach kwota za m² wzrosła o ponad 8%. Jedynie w Poznaniu...

Freelancer - zawód przyszłości?

w Polsce przybywa osób decydujących się na rozwój swoich pomysłów biznesowych. W naszym kraju zarejestrowane jest niemal 3 mln. jednoosobowych...

lekarz absencja chorobowa, informacja prasowa

Brak lekarzy orzeczników a zwolnienia chorobowe

Komentarz ekspercki Conperio – firmy konsultingowej specjalizującej się w zarządzaniu problemem absencji chorobowej.

Indywidualne konto emerytalne

Czy warto założyć Indywidualne Konto Emerytalne?

Indywidualne Konto Emerytalne jest kontem, na którym można dodatkowo oszczędzać lub inwestować w przyszłą emeryturę, w ramach tak zwanego trzeciego...

PR-imo

Polacy wymyślili intuicyjny generator nazw domenowych

Pierwsze, typowo polskie narzędzie do intuicyjnego podpowiadania atrakcyjnych nazw domen generycznych w oparciu o korzyści dostarczane przez planowaną...