Dziennik Przedsiebiorcy

Publikacja 27.06.2018

KW_TAGS

Nauka angielskiego dla firmy

Prowadzisz własną firmę i chcesz, aby z każdym dniem rozwijała się na różnych płaszczyznach, a tym samym przynosił zamierzone efekty? W takim razie mamy dla Ciebie doskonałą propozycję – nauka angielskiego dla firm. Może okazać się strzałem w dziesiątkę, o ile nie będziesz oszczędzać na rozwoju swoich pracowników, którzy mogą stać się Twoją podporą i dobrą inwestycją. Przeczytaj nasz artykuł i przekonaj się czym jest kurs biznesowy oraz jak go później wykorzystać.

Kurs angielskiego biznesowego – co to znaczy?

Na pewno można przyrównać jego formę poniekąd do zwykłych zajęć w szkole językowej, gdzie tym razem uczestnikami kursu będą wszyscy pracownicy Twojej firmy lub niektórzy. Warto podzielić to na pewne działy i obszary, którymi się zajmują, aby doszkolić poszczególnych specjalistów pod względem ich umiejętności lingwistycznych. Biznesowy angielski Speak Up to jeden z najlepszych przykładów na pokazanie charakteru zajęć i opisanie ich przebiegu.

Przede wszystkim trzeba zaznaczyć, że kursy mogą odbywać się indywidualnie lub grupowo, aczkolwiek bardziej polecamy drugą opcję, ponieważ pracownicy mogą się nawzajem motywować i wspólnie działać nawet podczas zajęć, co dodatkowo będzie wpływać na ich integrację. Oferowany zestaw ćwiczeń jest wcześniej dokładnie konsultowany z Tobą lub przełożonym zespołu, aby dopasować tematykę zajęć do pełnionych przez nich obowiązków. Wówczas Twoi pracownicy będą mieli okazję zapoznać się z angielskim na odpowiednio wysokim poziomie, co jednocześnie pozwoli podnieść ich ogólne kwalifikacje. Lektor prowadzący ma za zadanie wyszkolić daną grupę na równym poziomie, a to za pomocą spotkań bezpośrednich oraz zadań domowych, które można również wykonywać poprzez platformę online. Zajęcia mogą odbywać się w ramach czasu pracy, gdzie Ty możesz wliczyć to jako szkolenie w koszty firmy, a równocześnie zyskujesz bardziej wykwalifikowaną kadrę pracowników.

Czego nauczą się pracownicy?

Podczas biznesowego kursu angielskiego będą mieli szansę poznać zasady gramatyczne obowiązujące na konkretnym poziomie znajomości, a tym samym nauczą się je wykorzystywać w praktyce. Wówczas tworzone przez nich prezentacje albo rozmowy z zagranicznymi kontrahentami czy klientami będą przebiegać płynnie i bez żadnych zarzutów. Poza poprawnością gramatyczną zdobędą poprawny akcent oraz będą bardziej pewni siebie podczas mówienia i prezentowania swoich pomysłów po angielsku.

Również wykształcone będą pozostałe umiejętności jak: czytanie, pisanie i słuchanie, gdzie wszędzie pracownicy będą mogli wykazać się znajomością profesjonalnego słownictwa opartego na ich branży działania. Biznesowe wyrażenia i zwroty są bardzo przydatne w wielu sytuacjach, a z pewnością, gdy zamierzasz rozszerzyć swoją działalność na rynek zagraniczny.

Jak to wykorzystać?

Kiedy już Twoja grupa pracownicza zakończy kurs biznesowy i posiądzie wszystkie niezbędne umiejętności lingwistyczne, Twoja firma będzie mogła rozwijać się w zawrotnym tempie. Inwestowanie w pracowników może opłacić się przede wszystkim w możliwości zatrudnienia specjalistów innych narodowości, którzy będą mogli zasilić szeregi Twojego oddziału. Wówczas przełożony oraz pozostali będą mogli normalnie się z nimi komunikować, dzięki czemu nie zostanie osłabiony poziom integracji i porozumienia w zespole.

Następnie będziesz mógł wysyłać i polegać na swoich pracownikach, gdy pojawią się na spotkaniach biznesowych z zagranicznymi kontrahentami. Wtedy żadne prezentacje i omawianie strategii marketingowych nie będzie sprawiało im problemu. Podniesie to także rangę Twojej marki i wykształci profesjonalny wizerunek firmy na rynku międzynarodowym. Również pracownicy będą mogli brać udział w zagranicznych szkolenia prowadzonych po angielsku, dzięki czemu będą zdobywać coraz nowszą i bardziej zaawansowaną wiedzę, którą następnie wykorzystają w rozwijaniu osiągnięć Twojego przedsiębiorstwa.

Dołącz do dyskusji

FacebookGoogle Bookmarks

Czytaj również

Polacy przekonują się do zielonych produktów - Komentarz ekspercki

Według badań RetailMeNot, 60% konsumentów chętnie kupuje zielone produkty, jeśli w dłuższej perspektywie generują oszczędności w budżecie domowym.

dotPR

Kiedy Ci się marzy efektywna promocja sprzedaży…

    Promocja sprzedaży to niezwykle istotny element działań marketingowych. Może nie tylko dostarczyć szybkich i mierzalnych wyników, ale również...

Polskie rozwiązanie Webcon BPS uznane za najlepsze w całej Europie!

System klasy BPM został uznany przez użytkowników najlepszym rozwiązaniem na SharePoint w Europie.

Głowne kierunki emigracji i imigracji w latach 1966-2014

Zestawienie prezentuje dane historyczne o głównych kierunkach emigracji z Polski oraz imigracji do Polski na pobyt stały w latach 1966-2014.

Indywidualne konto emerytalne

Czy warto założyć Indywidualne Konto Emerytalne?

Indywidualne Konto Emerytalne jest kontem, na którym można dodatkowo oszczędzać lub inwestować w przyszłą emeryturę, w ramach tak zwanego trzeciego...

PR-imo

5 kosztownych błędów w AdWords, których więcej nie popełnisz

O tym, do czego może doprowadzić brak znajomości zasad Google AdWords świadczy przykład 12-letniego Jose Javiera z Hiszpanii, który chcąc czerpać zyski...

Zakup auta dostawczego do firmy

Kupujesz auto dostawcze do firmy? Sprawdź, na co zwrócić uwagę

Na rynku znajduje się wiele samochodów dostawczych dla biznesu. Jak jednak znaleźć taki model, który będzie mógł spełnić wszystkie nasze wymagania? Dla...

Indywidualne kartki świąteczne

Indywidualne kartki świąteczne – dobry pomysł na życzenia dla...

Kartki świąteczne to nie tylko tradycja, ale również świetne narzędzie do budowania pozytywnych relacji z kontrahentami. W biznesie bardzo trudno o...