Dziennik Przedsiebiorcy

Publikacja 14.07.2019

KW_TAGS

Pierwszy raz Gary’ego usłyszałam dekadę temu i od razu mi przypadł do gustu. Był niepokorny, zabawny i mówił wprost, że aby rozwinąć biznes trzeba ostro zasuwać.
Sami zobaczcie: to Gary Vaynerchuk na Web 2.0 Expo New York 2008.

Gary Vaynerchuk zaczynał od prowadzenia wraz z ojcem sklepu z alkoholem. Od początku miał wyczucie trendów oraz rynku i szybko z biznesu wartego 3 miliony, stworzył 60-milionowy biznes.
Inwestował w Google Adwords, gdy prawie nikt o tym nie myślał, stworzył Wine Library TV, internetowy show, w którym codziennie opowiadał o winach, ale zawsze myślał przede wszystkim o klientach i o tym, jak dostarczyć im to, czego potrzebują.

W 2009 roku wraz z bratem założył VaynerMedia, obecnie jedną z najbardziej popularnych agencji marketingowych.
W tej chwili Gary Vaynerchuk doradza wielu gigantom biznesu, takim jak Uber, Facebook czy Twitter, inwestuje w innowacje i przemawia na globalnych konferencjach związanych z przedsiębiorczością i technologią.
Jest też autorem czterech bestsellerowych książek dotyczących biznesu. Polecam je szczególnie pod postacią czytanych przez autora audiobooków – słucha się tego rewelacyjnie, zwłaszcza że Gary dodaje sporo od siebie i świetnie interpretuje to, co przedstawia.

Równocześnie, mimo nieustannych podróży i codziennej wielogodzinnej pracy, Gary na bieżąco śledzi social media i reaguje.
Ponieważ wyznaje zasady przedstawiane w jego książce „Ekonomia wdzięczności”, stara się dostarczać odbiorcom możliwie przydatne treści. Nagrywa codzienne vlogi, często w samolocie lub samochodzie, chwilę przed wejściem na scenę lub w trakcie spotkań z przedstawicielami firm, którym doradza.

Jeśli jakimś cudem nie znacie Gary’ego, odwiedźcie kanał GaryVee. Można się sporo nauczyć.

 
Elżbieta Zdanowska
Dziennik Przedsiębiorcy
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dołącz do dyskusji

FacebookGoogle Bookmarks

Czytaj również

Jak zwiększyć ruch na stronie www

Jak zwiększyć liczbę wejść na stronę www - 4 sposoby

Być może zastanawiasz się, w jaki sposób skutecznie dotrzeć do klientów? Prawdopodobnie testowałeś już wiele możliwości.

Blog firmowy w 2017 roku, jak będzie wyglądał?

Transmedialność, influencer marketing, komunikacja obrazkowa i video marketing – to trendy, które będą rządzić firmową blogosferą w 2017 roku.

Jak dotrzeć z produktem do szerokiej grupy odbiorców

Dyfuzja innowacji to proces, który zaczyna się z chwilą wypuszczenia produktu na rynek. Jej model opracował w 1962 roku amerykański socjolog Everett...

Siedziba firmy we własnym mieszkaniu?

Rejestracja działalności gospodarczej we własnym mieszkaniu może być opłacalna w kilku przypadkach

Cross-selling, definicja pojęcia marketingowego

Cross-selling czyli technika sprzedaży produktów uzupełniających. Często nazywana jest sprzedażą krzyżową lub sprzedażą komplementarną.

Podróż biznesowa

Podróże biznesowe

Podróżowanie w sprawach biznesowych jest często zadaniem skomplikowanym logistycznie. Nie zawsze mamy możliwość zarezerwowania podróży i noclegu z...

Staż w firmie - jak ubiegać się o stażystę? Jaki wniosek złożyć?

Staż w firmie jest w równym stopniu korzyścią dla kandydata, jak i dla pracodawcy. Od czego zacząć? Sprawdzić  jak zorganizować staż w swojej firmie?

Zaskocz swojego Klienta! - czyli o dekorowaniu witryn

Dlaczego dużych miastach dekoracje zmienia się najczęściej w nocy, a nie w dzień w toku normalnej pracy w sklepie?