Dziennik Przedsiebiorcy

Publikacja 09.07.2019

KW_TAGS

Przedsiębiorcy, zwłaszcza ci, którzy prowadzą biznes w Internecie, zaczynają rozumieć, że aby przyciągnąć klientów, nie wystarczy informować, że produkt jest świetny. Same reklamy i zapraszanie do zakupu, to za mało. Konsument chce interakcji, a często także wpływu na to, co oferuje mu marka.

Są osoby, które lepiej niż inni wyczuwają takie zmiany wśród odbiorców i bardzo dobrze radzą sobie z rozwijaniem biznesu online. Chciałabym od czasu do czasu przybliżać ich sylwetki. To praktycy, od których można się wiele nauczyć.
W pierwszym tekście z serii #ucz się od najlepszych chciałabym przywołać Panią Swojego Czasu.

Markę Pani Swojego Czasu stworzyła Ola Budzyńska. Wcześniej przez kilka lat była trenerką umiejętności miękkich i szkoliła ludzi w korporacjach w całej Polsce, przez co rzadko bywała w domu. Wszystko się zmieniło, gdy u starszego syna Oli wykryto cukrzycę typu I.

Budzyńska zrozumiała, że chce więcej czasu spędzać w domu, dobrze zarabiać, by m.in. móc stworzyć sobie odpowiednią poduszkę finansową i żyć na własnych warunkach.

Jak z poziomu kogoś, kto ledwo umiał otworzyć bloga na WordPressie, miał zero na koncie i zero polubień na Facebooku, dotarła do dwóch milionów przychodu rocznie, możecie usłyszeć w jej wystąpieniach na YouTube.

Ola Budzyńska Fot. Julita Pająk

Pani Swojego Czasu kursami internetowymi stoi. Ola Budzyńska uczy kobiety planowania zadań i zarządzania czasem, a może raczej zarządzania sobą w czasie, i wychodzi jej to świetnie.
Stworzyła popularne grupy na Facebooku, sama zajmuje się prowadzeniem firmowego fanpage’a, biznesowego konta na Instagramie i jest w tym świetna. Z komunikacji Pani Swojego Czasu przebija autentyczność, energia i nietuzinkowość.
Stworzyła zabawny i luźny format poniedziałkowej „Kawy z Budzyńską”, prowadzi także webinary i, moim zdaniem, są to najbardziej merytoryczne i interesujące webinary w polskiej części Internetu - a uczestniczyłam w sporej liczbie takich wykładów, także organizowanych przez osoby, które nazywają siebie ekspertami.

Żeby sprawdzić o jakim poziomie otwartości, prawdziwości i merytoryki mówię, wystarczy posłuchać podcastu Pani Swojego Czasu "od kuchni", w którym Ola Budzyńska pokazuje, jak prowadzi swój biznes, co przetestowała, jakich narzędzi używa, co działa, a co zupełnie się nie sprawdza.

Naprawdę warto skorzystać z wiedzy, którą Budzyńska się dzieli, bo wie, o czym mówi.

 
Elżbieta Zdanowska
Dziennik Przedsiębiorcy
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dołącz do dyskusji

FacebookGoogle Bookmarks

Czytaj również

Badania ankietowe. Układasz ankiety? Zrób to dobrze!

Dzięki nim można zmierzyć zadowolenie klientów, czy poznać ich preferencje. Skuteczność tych badań zależy od twórcy formularza.

Zamykanie działalności gospodarczej

Przedsiębiorcy likwidujący działalność gospodarczą, bądź spółkę niebędącą osobowością prawną według przepisów muszą sporządzić wykaz składników majątku

social media - dane - infografika

Social media w Polsce - dane statystyczne [infografika]

Liczba użytkowników serwisów społecznościowych to 18 mln, stanowi to 47% całej populacji. Aż 16 mln użytkowników korzysta z serwisów społecznościowych...

Zakładanie działalności gospodarczej

Jak założyć firmę? 3 kroki do własnej działalności

Chciałbyś prowadzić własną działalność gospodarczą? Założenie firmy nie jest trudne! Na początek przyda ci się biznesplan, w którym zawrzesz analizę...

Jakie korzyści otrzymuje pracodawca dzięki współpracy z freelancerem

Współpraca z freelancerem wiąże się przede wszystkim z mniejszymi kosztami pracodawcy w porównaniu do zatrudniania kogoś na umowę o pracę...

Oświetlenie witryny - czyli reflektorem w oczy klienta?

Dlaczego światło w oknie wystawowym jest tak ważne? Jednym z najważniejszych elementów dekoracyjnych ciekawej witryny jest dobre oświetlenie wystawy.

Cross-selling, definicja pojęcia marketingowego

Cross-selling czyli technika sprzedaży produktów uzupełniających. Często nazywana jest sprzedażą krzyżową lub sprzedażą komplementarną.

Współczynnik odrzuceń – dlaczego ten wskaźnik jest tak ważny?

Bounce rate – czyli współczynnik odrzuceń, co nam mówi o stronie, jak go obniżyć i jakie wartości są „atrakcyjności” strony są odpowiednie dla nas?