Dziennik Przedsiebiorcy

Publikacja 09.07.2019

KW_TAGS

Przedsiębiorcy, zwłaszcza ci, którzy prowadzą biznes w Internecie, zaczynają rozumieć, że aby przyciągnąć klientów, nie wystarczy informować, że produkt jest świetny. Same reklamy i zapraszanie do zakupu, to za mało. Konsument chce interakcji, a często także wpływu na to, co oferuje mu marka.

Są osoby, które lepiej niż inni wyczuwają takie zmiany wśród odbiorców i bardzo dobrze radzą sobie z rozwijaniem biznesu online. Chciałabym od czasu do czasu przybliżać ich sylwetki. To praktycy, od których można się wiele nauczyć.
W pierwszym tekście z serii #ucz się od najlepszych chciałabym przywołać Panią Swojego Czasu.

Markę Pani Swojego Czasu stworzyła Ola Budzyńska. Wcześniej przez kilka lat była trenerką umiejętności miękkich i szkoliła ludzi w korporacjach w całej Polsce, przez co rzadko bywała w domu. Wszystko się zmieniło, gdy u starszego syna Oli wykryto cukrzycę typu I.

Budzyńska zrozumiała, że chce więcej czasu spędzać w domu, dobrze zarabiać, by m.in. móc stworzyć sobie odpowiednią poduszkę finansową i żyć na własnych warunkach.

Jak z poziomu kogoś, kto ledwo umiał otworzyć bloga na WordPressie, miał zero na koncie i zero polubień na Facebooku, dotarła do dwóch milionów przychodu rocznie, możecie usłyszeć w jej wystąpieniach na YouTube.

Ola Budzyńska Fot. Julita Pająk

Pani Swojego Czasu kursami internetowymi stoi. Ola Budzyńska uczy kobiety planowania zadań i zarządzania czasem, a może raczej zarządzania sobą w czasie, i wychodzi jej to świetnie.
Stworzyła popularne grupy na Facebooku, sama zajmuje się prowadzeniem firmowego fanpage’a, biznesowego konta na Instagramie i jest w tym świetna. Z komunikacji Pani Swojego Czasu przebija autentyczność, energia i nietuzinkowość.
Stworzyła zabawny i luźny format poniedziałkowej „Kawy z Budzyńską”, prowadzi także webinary i, moim zdaniem, są to najbardziej merytoryczne i interesujące webinary w polskiej części Internetu - a uczestniczyłam w sporej liczbie takich wykładów, także organizowanych przez osoby, które nazywają siebie ekspertami.

Żeby sprawdzić o jakim poziomie otwartości, prawdziwości i merytoryki mówię, wystarczy posłuchać podcastu Pani Swojego Czasu "od kuchni", w którym Ola Budzyńska pokazuje, jak prowadzi swój biznes, co przetestowała, jakich narzędzi używa, co działa, a co zupełnie się nie sprawdza.

Naprawdę warto skorzystać z wiedzy, którą Budzyńska się dzieli, bo wie, o czym mówi.

 
Elżbieta Zdanowska
Dziennik Przedsiębiorcy
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dołącz do dyskusji

FacebookGoogle Bookmarks

Czytaj również

Dekalog Google AdWords – jak planować i optymalizować kampanię

Krótki poradnik AdWords dla początkujących i tych którzy chcą udoskonalić swoje obecne kampanie. Przeczytaj 10 prostych kroków o których musisz pamiętać!

porada-jak-pisa-seo-copywriter

Jak pracować efektywnie – porada od SEO copywritera

Sukces twórców tekstów SEO-wych zależy nie tylko od ich umiejętności i wiedzy, ale również dyscypliny i planowania pracy.

Wpis do CEIDG – zakładanie działalności gospodarczej [Poradnik]

Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej CEIDG – odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania czytelników.

SEO dla e-sklepu

Podstawy SEO dla e-sklepu. Istotna część biznesu e-commerce

Od czego zacząć optymalizację strony www pod kątem SEO dla sklepu internetowego? Poznaj uniwersalne zasady, które najlepiej sprawdzają się w e-sklepach.

Zamykanie działalności gospodarczej

Przedsiębiorcy likwidujący działalność gospodarczą, bądź spółkę niebędącą osobowością prawną według przepisów muszą sporządzić wykaz składników majątku

Jak zostać freelancerem? Freelancing nie jest już słowem-zagadką

Freelancer to osoba nieposiadająca etatu, wykonująca pracę (często wyspecjalizowaną w danej dziedzinie) na podstawie umowy innej niż umowa o pracę.

Pokaż swój biznes! - czyli wszystko o wystawie sklepowej

Wystawa sklepowa to jedna z najskuteczniejszych metod reklamy produktów. Jej fenomen polega nie tylko na dużej sile oddziaływania i niskich kosztach

Zaskocz swojego Klienta! - czyli o dekorowaniu witryn

Dlaczego dużych miastach dekoracje zmienia się najczęściej w nocy, a nie w dzień w toku normalnej pracy w sklepie?