Dziennik Przedsiebiorcy

Publikacja 09.07.2019

KW_TAGS

Przedsiębiorcy, zwłaszcza ci, którzy prowadzą biznes w Internecie, zaczynają rozumieć, że aby przyciągnąć klientów, nie wystarczy informować, że produkt jest świetny. Same reklamy i zapraszanie do zakupu, to za mało. Konsument chce interakcji, a często także wpływu na to, co oferuje mu marka.

Są osoby, które lepiej niż inni wyczuwają takie zmiany wśród odbiorców i bardzo dobrze radzą sobie z rozwijaniem biznesu online. Chciałabym od czasu do czasu przybliżać ich sylwetki. To praktycy, od których można się wiele nauczyć.
W pierwszym tekście z serii #ucz się od najlepszych chciałabym przywołać Panią Swojego Czasu.

Markę Pani Swojego Czasu stworzyła Ola Budzyńska. Wcześniej przez kilka lat była trenerką umiejętności miękkich i szkoliła ludzi w korporacjach w całej Polsce, przez co rzadko bywała w domu. Wszystko się zmieniło, gdy u starszego syna Oli wykryto cukrzycę typu I.

Budzyńska zrozumiała, że chce więcej czasu spędzać w domu, dobrze zarabiać, by m.in. móc stworzyć sobie odpowiednią poduszkę finansową i żyć na własnych warunkach.

Jak z poziomu kogoś, kto ledwo umiał otworzyć bloga na WordPressie, miał zero na koncie i zero polubień na Facebooku, dotarła do dwóch milionów przychodu rocznie, możecie usłyszeć w jej wystąpieniach na YouTube.

Ola Budzyńska Fot. Julita Pająk

Pani Swojego Czasu kursami internetowymi stoi. Ola Budzyńska uczy kobiety planowania zadań i zarządzania czasem, a może raczej zarządzania sobą w czasie, i wychodzi jej to świetnie.
Stworzyła popularne grupy na Facebooku, sama zajmuje się prowadzeniem firmowego fanpage’a, biznesowego konta na Instagramie i jest w tym świetna. Z komunikacji Pani Swojego Czasu przebija autentyczność, energia i nietuzinkowość.
Stworzyła zabawny i luźny format poniedziałkowej „Kawy z Budzyńską”, prowadzi także webinary i, moim zdaniem, są to najbardziej merytoryczne i interesujące webinary w polskiej części Internetu - a uczestniczyłam w sporej liczbie takich wykładów, także organizowanych przez osoby, które nazywają siebie ekspertami.

Żeby sprawdzić o jakim poziomie otwartości, prawdziwości i merytoryki mówię, wystarczy posłuchać podcastu Pani Swojego Czasu "od kuchni", w którym Ola Budzyńska pokazuje, jak prowadzi swój biznes, co przetestowała, jakich narzędzi używa, co działa, a co zupełnie się nie sprawdza.

Naprawdę warto skorzystać z wiedzy, którą Budzyńska się dzieli, bo wie, o czym mówi.

 
Elżbieta Zdanowska
Dziennik Przedsiębiorcy
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dołącz do dyskusji

FacebookGoogle Bookmarks

Czytaj również

Tłumaczenia umów - zwykłe czy przysięgłe?

Zamawiając tłumaczenia ważnych dokumentów, często stawiamy sobie pytanie: potrzebujemy przekładu zwykłego czy przysięgłego? Dla klienta, jedną z...

Landing page - case study

Przykłady wykorzystania landing page-a, które możesz zastosować w promocji Twojego biznesu. Czy wiesz wszystko o planowaniu kampanii reklamowej online?

Telefon służbowy jaki model

Jaki model wybrać na telefon służbowy?

Kupno telefonu służbowego może się nieco różnić od wybierania smartfona na własny użytek. Na tym telefonie nie będziesz bowiem grał w gry czy...

Strategia-dystrybucji-leadsmansion

Strategia dystrybucji treści dla portalu informacyjnego. Jakimi...

Z prowadzeniem portalu informacyjnego wiąże się dość ważna rola – dostarczanie użytkownikom wiadomości na temat szybko zmieniającej się rzeczywistości...

Newsletter. Dobrze go zaplanuj, a stanie się świetnym narzędziem

Jeśli prowadzisz biznes, zwłaszcza jeśli jest to biznes w modelu B2C, w Internecie powinieneś postawić na budowanie społeczności. Jeśli uda ci się...

social media - dane - infografika

Social media w Polsce - dane statystyczne [infografika]

Liczba użytkowników serwisów społecznościowych to 18 mln, stanowi to 47% całej populacji. Aż 16 mln użytkowników korzysta z serwisów społecznościowych...

Jakie korzyści otrzymuje pracodawca dzięki współpracy z freelancerem

Współpraca z freelancerem wiąże się przede wszystkim z mniejszymi kosztami pracodawcy w porównaniu do zatrudniania kogoś na umowę o pracę...

Jak osiągnąć to, czego pragniesz. Wyznaczanie celów z Bryanem Tracym

Chcielibyśmy osiągać wszystko, co sobie wymarzymy, ale nie każdy wie, że nieprzypadkowy sukces zaczyna się od dokładnie sprecyzowanego celu i dobrego...