Dziennik Przedsiebiorcy

Praca influencera

Wielu influencerów, zarówno blogowych, vlogowych, streamowych czy instagramowych, na pytanie o najważniejszy czynnik sukcesu wymieniają systematyczność działania.

Jeden ze znanych blogerów, udostępnił swoim fanom przepis na sukces, przyjrzyjmy się mu bliżej:

Dzienny harmonogram pracy influecnera:

Aktywność na blogu / vlogu / kanale

  1. Odpowiedzieć na najnowsze komentarze
  2. Opublikować nowy post/materiał
  3. Udostępnić nowy post na serwisie społecznościowym
  4. Zlinkować post z innymi istotnymi materiałami
  5. Przygotować wstępny materiał na następny dzień

Facebook

  1. Odpowiedzieć na najnowsze komentarze
  2. Zadać pytanie – zachęcić do dyskusji
  3. Udostępnić starszy post z archiwum
  4. Skomentować, polubić inny post innego blogera

Twitter:

  1. Opublikować twitta
  2. Odpowiedzieć na komentarze pod wcześniejszymi twittami
  3. Przygotować dwa kolejne twitty
  4. Retwittować 2-3 posty innych w trakcie dnia
  5. Zacząć obserwować 2 nowe osoby

Email:

  1. Sprawdzić maile i odpowiedzieć na istotne
  2. Skasować SPAM

Dodatkowe działania w zależności od czasu:

  1. Dodać PIN na Pinterest
  2. Skomentować przynajmniej 5 postów na innych blogach/kanałach
  3. Dodać zdjęcie na Instagramie, jeśli tematycznie jest połączone z nowym materiałem
  4. Sprawdzić posty w archiwum blogowym i uaktualnić jeśli wymaga
  5. Poszukać multimediów do jutrzejszego materiału
  6. Sprawdzić kalendarz czy nie ma jakiegoś specjalnego wydarzenia do opisania

Na wstępie należy zaznaczyć że jest to DZIENNY harmonogram prac i zakłada on systematyczne, codziennie wykonywanie opisanych czynności.

Prace które wykonuje influencer można podzielić na trzy grupy.

Contentnt: publikacja treści i przygotowanie treści na dzień następny. Dobry content to to, po co użytkownicy będą przychodzić na bloga czy streama. Musi być on przygotowany starannie i zgodnie z zainteresowaniem

Promocja - udzielanie się w przestrzeni internetu, wypowiedzi na innych profilach, linkowanie do własnych materiałów.

Lojalizacja obecnych fanów poprzez wygospodarowanie czasu na korespondencję mailową, odpowiedź na komentarze czy zachęcanie do dyskusji na serwisach społecznościowych.

Dołącz do dyskusji

FacebookGoogle Bookmarks

Czytaj również

Marketing szeptany - skuteczna forma promocji dla Twojej firmy?

„Nieważne co o nas mówią, ważne aby mówili” - czy to hasło jest dalej aktualne? Gdzie kończy się marketing, a zaczyna wprowadzanie klienta w błąd?

Techniki SEO 2017

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w 2017 roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens.

Praca influencera

Harmonogram pracy influencera – co zrobić, aby odnieść sukces

Wielu influencerów, zarówno blogowych, vlogowych, streamowych czy instagramowych, na pytanie o najważniejszy czynnik sukcesu wymieniają systematyczność...

Zarządzanie cenami - strategia cenowa nie polega na podniesieniu cen

Efektywne zarządzanie cenami powinno się rozpocząć od zrozumienia zależności pomiędzy ceną, a sprzedawanym wolumenem.

Eden ekspres do kawy i woda na spotaknia

Spotkanie biznesowe – zasady przyjmowania klientów w biurze, dzięki...

Dobrze zorganizowanie spotkanie biznesowe może w dużym stopniu zadecydować o jego rezultacie. Jak wiadomo, najważniejsza jest...

Magia cyfry 9 - czyli jak sprzedawać taniej i zarabiać więcej?

Czy wiecie, że obniżając cenę marginalnie, możecie zarobić nieporównywalnie więcej niż proponując cenę zaokrągloną?

CATI i CAWI jako narzędzie służące do analizy popytu

Szczegółowa analiza popytu, kluczem do poznania preferencji klientów, prezentujemy metody CATI i CAWI

Profesjonalne-SEO-czy-warto

Dlaczego pozycjonowanie strony warto powierzyć profesjonalnej...

Pozycjonowanie stron internetowych wymaga pewnej wiedzy, którą częściowo można posiąść we własnym zakresie, ale samodzielne wdrożenie strategii SEO nie...