Dziennik Przedsiebiorcy

Publikacja 03.06.2019

KW_TAGS

social media - dane - infografika

Liczba użytkowników serwisów społecznościowych to 18 mln, stanowi to 47% całej populacji. Aż 16 mln użytkowników korzysta z serwisów społecznościowych przez telefonu, co daje 42% populacji.

Najczęściej używane platformy społecznościowe:

  1. youtube
  2. facebook
  3. fb messenger
  4. instagram
  5. skype
  6. whatsapp
  7. twitter
  8. snapchat
  9. linkedIn
  10. nk.pl
  11. pinterest
  12. twitch
  13. badoo
  14. viber
  15. reddit
  16. tumblr

Zasięg działań reklamowych w serwisach społecznościowych w skali miesiąca:

Pomoższa infografika przestawia zasięgi serwisów społczenościowych z informacją o ilościach użytkowników (bez względu na sposób korzystania z serwisu i urządzenie na jakim się logują) z rozbiciem na procentowy podział kobiet i mężczyzn. 

Zachowanie użytkowników na facebooku w zależności od płci:

Polubiony post w przeciągu ostatnich 30 dni:

kobiety: 15 - mężczyźni: 7

Komentarze napisane w przeciągu ostatnich 30dni:

kobiety: 5 - mężczyźni: 2

Udostępnione posty w przeciągu ostatnich 30 dni:

kobiety: 1 - mężczyźni: 1

Kliknięcia w reklamę w przeciągu ostatnich 30 dni:

kobiety: 15 - mężczyźni: 8

 

Dane na podstawie raportu Hootsuit i we are social - zebrane w Q2 i Q3 2018

Dołącz do dyskusji

FacebookGoogle Bookmarks

Czytaj również

handlowiec negocjacje

Sprzedawca – zawód przyszłości?

Dane statystyczne GUS mówią, że w Polsce w roku 2018 w handlu pracowało około 1,3 mln osób. W lepiej rozwiniętych gospodarkach te liczby są...

Techniki SEO 2017

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w 2017 roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens.

Strategia-dystrybucji-leadsmansion

Strategia dystrybucji treści dla portalu informacyjnego. Jakimi...

Z prowadzeniem portalu informacyjnego wiąże się dość ważna rola – dostarczanie użytkownikom wiadomości na temat szybko zmieniającej się rzeczywistości...

Pokaż swój biznes! - czyli wszystko o wystawie sklepowej

Wystawa sklepowa to jedna z najskuteczniejszych metod reklamy produktów. Jej fenomen polega nie tylko na dużej sile oddziaływania i niskich kosztach

Zakładanie działalności gospodarczej

Jak założyć firmę? 3 kroki do własnej działalności

Chciałbyś prowadzić własną działalność gospodarczą? Założenie firmy nie jest trudne! Na początek przyda ci się biznesplan, w którym zawrzesz analizę...

Landing page - case study

Przykłady wykorzystania landing page-a, które możesz zastosować w promocji Twojego biznesu. Czy wiesz wszystko o planowaniu kampanii reklamowej online?

Zarządzanie cenami - strategia cenowa nie polega na podniesieniu cen

Efektywne zarządzanie cenami powinno się rozpocząć od zrozumienia zależności pomiędzy ceną, a sprzedawanym wolumenem.

Przesyłki kurierskie międzynarodowe - jak je wysyłać?

Prowadząc sprzedaż w Internecie warto wziąć pod uwagę dotarcie z ofertą nie tylko do klientów w Polsce, ale także za granicą.