Dziennik Przedsiebiorcy

Publikacja 01.06.2019

KW_TAGS

Jak przeciętny użytkownik spędza czas w internecie

Średni dzienny czas spędzony przez użytkowników w internecie to ponad 6 godzin. Najwięcej czasu użytkownicy spędzają oglądając materiały wideo (streaming, materiał na żądanie), jest to ponad 3 godziny dziennie. Ponad godzinę i 45 minut użytkownik dziennie spędza na social media (liderem jest facebook). Słuchanie muzyki przez internet zajmuje przeciętnemu internaucie średnio prawie godzinę.

Jak często internauci korzystają z internetu w Polsce

Z danych dostarczonych przez Google Consumer Barometer wynika że codziennie z internetu korzysta 82% internautów. Raz w tygodniu korzysta z internetu 13%, raz w miesiącu 5%, a raz w miesiącu jedynie 1%.

Dane na podstawie raportu Hootsuit i we are social - zebrane w Q2 i Q3 2018

Dołącz do dyskusji

FacebookGoogle Bookmarks

Czytaj również

UP-selling, definicja pojęcia marketingowego

Upselling, czyli technika sprzedaży polegająca na nakłonieniu klienta do zakupu droższego produktu lub usługi. Termin również dotyczy nakłonienia do...

Sześć sposobów skutecznej prezentacji twojego produktu

Dawniej, gdy największa część sprzedaży była skutkiem kontaktów osobistych, sprzedawcy, nie mogąc się umówić z potencjalnym klientem, próbowali zamienić...

Praca zdalna - jakie narzędzia powinien nabyć freelancer?

Biurko, komórka i laptop – podstawowymi narzędziami pracy, ale czy wiesz czego więcej potrzeba, by zwiększyć komfort i jakość pracy wykonywanej z domu?

handlowiec negocjacje

Sprzedawca – zawód przyszłości?

Dane statystyczne GUS mówią, że w Polsce w roku 2018 w handlu pracowało około 1,3 mln osób. W lepiej rozwiniętych gospodarkach te liczby są...

Jak osiągnąć to, czego pragniesz. Wyznaczanie celów z Bryanem Tracym

Chcielibyśmy osiągać wszystko, co sobie wymarzymy, ale nie każdy wie, że nieprzypadkowy sukces zaczyna się od dokładnie sprecyzowanego celu i dobrego...

Pokaż swój biznes! - czyli wszystko o wystawie sklepowej

Wystawa sklepowa to jedna z najskuteczniejszych metod reklamy produktów. Jej fenomen polega nie tylko na dużej sile oddziaływania i niskich kosztach

Jak dotrzeć z produktem do szerokiej grupy odbiorców

Dyfuzja innowacji to proces, który zaczyna się z chwilą wypuszczenia produktu na rynek. Jej model opracował w 1962 roku amerykański socjolog Everett...

Rusza nabór do projektu „Akcja Inkubacja”

Proces inkubowania innowacji społecznych to rodzaj wsparcia zalążków nowych pomysłów, ich dopracowywanie i rozwijanie, testowanie, a w końcu...