Dziennik Przedsiebiorcy

Publikacja 31.10.2017

KW_TAGS

Wirtualna centrala telefoniczna

Prowadzenie własnego biura to nie tylko konieczność wynajmu odpowiedniego lokalu, w dogodnej lokalizacji, ale przede wszystkim właściwy dobór jego wyposażenia. Nowoczesne biuro powinno bowiem posiadać szereg narzędzi, bez których nie ma nawet co marzyć o skutecznej i sprawnej obsłudze klientów.

W dzisiejszych czasach klienci są bardzo wybredni, wystarczy bowiem, że firma nie odpowiada w ciągu kilku sekund na ich telefon, by natychmiast skontaktowali się z jej konkurencją. Jak to dalej wygląda, łatwo się domyślić – tracimy zarówno klienta, jak i jego pieniądze.

Jak tego uniknąć i czy istnieją skuteczne narzędzia, które pozwalają na sprawne zarządzanie rozmowami telefonicznymi w biurze?

Centrala telefoniczna do biura - niemożliwe staje się możliwe!

Myślisz, że nie da się odpowiadać na każdy telefon klienta? Jesteś w błędzie! Nawet jeśli Twoje biuro posiada zaledwie kilku pracowników i jedną linię telefoniczną, masz bowiem możliwość, by sprawnie odbierać rozmowy od wielu klientów. Taką szansę daje Ci bowiem centrala telefoniczna do biura. Odpowiednio skonfigurowana, pozwala ona np. na informowanie klienta o jego kolejce do połączenia z biurem oraz podaje przybliżony czas oczekiwana. Umożliwia dodatkowo pozostawienie numeru telefonu, jeśli klient nie może czekać na linii i daje możliwość szybkiego oddzwonienia, kiedy telefon Twojego pracownika się zwolni. Dzięki temu nowoczesnemu rozwiązaniu Twoja firma będzie zawsze w kontakcie ze swoimi klientami oraz zadba o wysoką jakość ich obsługi. Każdy klient doceni bowiem szybki kontakt ze strony firmy, której usługami jest zainteresowany. Zamiast szukać konkurencji skorzysta właśnie z Twoich usług!

Jak założyć centralę telefoniczną w swoim biurze?

Jak widać, obecność centrali telefonicznej może znacznie ułatwić pracę w każdym biurze. Przyczynia się ona bowiem bezpośrednio do zwiększenia liczby klientów, a co za tym idzie, zwiększa sprzedaż Twoich produktów i usług. Co więc należy zrobić, aby założyć swoją centralę? Najprościej będzie skorzystać z usług wyspecjalizowanej firmy, która zajmuje się zakładaniem centrali telefonicznych. Centrala telefoniczna do biura Dzinga to doskonała opcja dla tych wszystkich przedsiębiorców, którzy chcą usprawnić funkcjonowanie swojego biura oraz skutecznie powiększyć grono swoich klientów.

Nadal się wahasz, czy centrala jest w ogóle potrzebna w Twoim biurze? Poznaj powody, dla których warto!

Centrala telefoniczna a strona firmowa

W dzisiejszych czasach obecność w i­nternecie to swoiste „być albo nie być” każdej szanującej się firmy. Sama strona firmowa to jednak nie wszystko. Nawet najlepsza strona internetowa nie gwarantuje bowiem, że odwiedzający ją klienci będą mieli zaufanie do firmy, z której usług jeszcze nie korzystali. Z tego właśnie powodu wielu z nich decyduje się na kontakt telefoniczny z firmowym biurem. Tutaj także niezwykle przydatnym narzędziem okazuje się centrala telefoniczna do biura. System Call-Flow Management to kompleksowe i nowoczesne rozwiązanie, które pozwala na jeszcze lepsze zarządzanie wszystkimi połączeniami telefonicznymi w firmie. Jego połączenie z Twoją stroną firmową sprawi, że wszyscy klienci będą obsługiwani szybciej i sprawniej, co pozytywnie wpłynie na pozycję Twojej firmy na rynku. Może być ona bowiem bezpośrednio „podpięta” pod naszą stronę internetową jako widget Call-back i dzięki temu zapewniać klientowi szybki kontakt z biurem. Funkcja ta umożliwia zamówienia rozmowy za pośrednictwem strony. Dzięki temu rozwiązaniu klient nie musi już do nas dzwonić ze swojego prywatnego telefonu i często płacić za połączenie.

 
Dzinga.com
www.dzinga.com

Dołącz do dyskusji

FacebookGoogle Bookmarks

Czytaj również

Zarządzanie cenami - strategia cenowa nie polega na podniesieniu cen

Efektywne zarządzanie cenami powinno się rozpocząć od zrozumienia zależności pomiędzy ceną, a sprzedawanym wolumenem.

social media - dane - infografika

Social media w Polsce - dane statystyczne [infografika]

Liczba użytkowników serwisów społecznościowych to 18 mln, stanowi to 47% całej populacji. Aż 16 mln użytkowników korzysta z serwisów społecznościowych...

Tłumaczenia umów - zwykłe czy przysięgłe?

Zamawiając tłumaczenia ważnych dokumentów, często stawiamy sobie pytanie: potrzebujemy przekładu zwykłego czy przysięgłego? Dla klienta, jedną z...

Pasja kontra sprzedaż i marketing

Stare powiedzenie mówi ‘wybieraj mądrze swoich przyjaciół’, to samo tyczy się klientów. Taka rada wydaje się sprzeczna z intuicją i logicznym myśleniem

Jak_nazwać_firmę

7 porad, jak nazwać swoją firmę

Zakładasz własną firmę i zastanawiasz się, jaka nazwa będzie odpowiednia? Podpowiemy ci, na co warto zwrócić uwagę. Jak nazwać firmę, żeby odnieść sukces.

Obowiązki e-sklepów i telemarketerów – poznaj swoje prawa i obowiązki

Za nieprzestrzeganie przepisów przedsiębiorca musi liczyć się z karą grzywny do 5 000 zł, alby jej uniknąć wystarczy zastosować się do nowych przepisów

Współczynnik odrzuceń – dlaczego ten wskaźnik jest tak ważny?

Bounce rate – czyli współczynnik odrzuceń, co nam mówi o stronie, jak go obniżyć i jakie wartości są „atrakcyjności” strony są odpowiednie dla nas?

Kody PKD - pytania czytelników [Poradnik]

Kto nadaje kody PKD i kiedy są potrzebne, oraz czy można zmienić PKD przy zmianie profilu działalności [FAQ]