Dziennik Przedsiebiorcy

Publikacja 31.10.2017

KW_TAGS

Wirtualna centrala telefoniczna

Prowadzenie własnego biura to nie tylko konieczność wynajmu odpowiedniego lokalu, w dogodnej lokalizacji, ale przede wszystkim właściwy dobór jego wyposażenia. Nowoczesne biuro powinno bowiem posiadać szereg narzędzi, bez których nie ma nawet co marzyć o skutecznej i sprawnej obsłudze klientów.

W dzisiejszych czasach klienci są bardzo wybredni, wystarczy bowiem, że firma nie odpowiada w ciągu kilku sekund na ich telefon, by natychmiast skontaktowali się z jej konkurencją. Jak to dalej wygląda, łatwo się domyślić – tracimy zarówno klienta, jak i jego pieniądze.

Jak tego uniknąć i czy istnieją skuteczne narzędzia, które pozwalają na sprawne zarządzanie rozmowami telefonicznymi w biurze?

Centrala telefoniczna do biura - niemożliwe staje się możliwe!

Myślisz, że nie da się odpowiadać na każdy telefon klienta? Jesteś w błędzie! Nawet jeśli Twoje biuro posiada zaledwie kilku pracowników i jedną linię telefoniczną, masz bowiem możliwość, by sprawnie odbierać rozmowy od wielu klientów. Taką szansę daje Ci bowiem centrala telefoniczna do biura. Odpowiednio skonfigurowana, pozwala ona np. na informowanie klienta o jego kolejce do połączenia z biurem oraz podaje przybliżony czas oczekiwana. Umożliwia dodatkowo pozostawienie numeru telefonu, jeśli klient nie może czekać na linii i daje możliwość szybkiego oddzwonienia, kiedy telefon Twojego pracownika się zwolni. Dzięki temu nowoczesnemu rozwiązaniu Twoja firma będzie zawsze w kontakcie ze swoimi klientami oraz zadba o wysoką jakość ich obsługi. Każdy klient doceni bowiem szybki kontakt ze strony firmy, której usługami jest zainteresowany. Zamiast szukać konkurencji skorzysta właśnie z Twoich usług!

Jak założyć centralę telefoniczną w swoim biurze?

Jak widać, obecność centrali telefonicznej może znacznie ułatwić pracę w każdym biurze. Przyczynia się ona bowiem bezpośrednio do zwiększenia liczby klientów, a co za tym idzie, zwiększa sprzedaż Twoich produktów i usług. Co więc należy zrobić, aby założyć swoją centralę? Najprościej będzie skorzystać z usług wyspecjalizowanej firmy, która zajmuje się zakładaniem centrali telefonicznych. Centrala telefoniczna do biura Dzinga to doskonała opcja dla tych wszystkich przedsiębiorców, którzy chcą usprawnić funkcjonowanie swojego biura oraz skutecznie powiększyć grono swoich klientów.

Nadal się wahasz, czy centrala jest w ogóle potrzebna w Twoim biurze? Poznaj powody, dla których warto!

Centrala telefoniczna a strona firmowa

W dzisiejszych czasach obecność w i­nternecie to swoiste „być albo nie być” każdej szanującej się firmy. Sama strona firmowa to jednak nie wszystko. Nawet najlepsza strona internetowa nie gwarantuje bowiem, że odwiedzający ją klienci będą mieli zaufanie do firmy, z której usług jeszcze nie korzystali. Z tego właśnie powodu wielu z nich decyduje się na kontakt telefoniczny z firmowym biurem. Tutaj także niezwykle przydatnym narzędziem okazuje się centrala telefoniczna do biura. System Call-Flow Management to kompleksowe i nowoczesne rozwiązanie, które pozwala na jeszcze lepsze zarządzanie wszystkimi połączeniami telefonicznymi w firmie. Jego połączenie z Twoją stroną firmową sprawi, że wszyscy klienci będą obsługiwani szybciej i sprawniej, co pozytywnie wpłynie na pozycję Twojej firmy na rynku. Może być ona bowiem bezpośrednio „podpięta” pod naszą stronę internetową jako widget Call-back i dzięki temu zapewniać klientowi szybki kontakt z biurem. Funkcja ta umożliwia zamówienia rozmowy za pośrednictwem strony. Dzięki temu rozwiązaniu klient nie musi już do nas dzwonić ze swojego prywatnego telefonu i często płacić za połączenie.

 
Dzinga.com
www.dzinga.com

Dołącz do dyskusji

Kod antyspamowy
Odśwież

FacebookGoogle Bookmarks

Czytaj również

Siedziba firmy we własnym mieszkaniu?

Rejestracja działalności gospodarczej we własnym mieszkaniu może być opłacalna w kilku przypadkach

Magia cyfry 9 - czyli jak sprzedawać taniej i zarabiać więcej?

Czy wiecie, że obniżając cenę marginalnie, możecie zarobić nieporównywalnie więcej niż proponując cenę zaokrągloną?

Przesyłki kurierskie międzynarodowe - jak je wysyłać?

Prowadząc sprzedaż w Internecie warto wziąć pod uwagę dotarcie z ofertą nie tylko do klientów w Polsce, ale także za granicą.

Tłumaczenia umów - zwykłe czy przysięgłe?

Zamawiając tłumaczenia ważnych dokumentów, często stawiamy sobie pytanie: potrzebujemy przekładu zwykłego czy przysięgłego? Dla klienta, jedną z...

Eden ekspres do kawy i woda na spotaknia

Spotkanie biznesowe – zasady przyjmowania klientów w biurze, dzięki...

Dobrze zorganizowanie spotkanie biznesowe może w dużym stopniu zadecydować o jego rezultacie. Jak wiadomo, najważniejsza jest...

Zakładanie działalności gospodarczej

Jak założyć firmę? 3 kroki do własnej działalności

Chciałbyś prowadzić własną działalność gospodarczą? Założenie firmy nie jest trudne! Na początek przyda ci się biznesplan, w którym zawrzesz analizę...

Zmiany w normie ISO 9001

Zarządzanie organizacją w oparciu o jakość jest standardem na całym świecie. Do tej pory już ponad milion firm, instytucji, fundacji oraz innego rodzaju...

Dekalog Google AdWords – jak planować i optymalizować kampanię

Krótki poradnik AdWords dla początkujących i tych którzy chcą udoskonalić swoje obecne kampanie. Przeczytaj 10 prostych kroków o których musisz pamiętać!