Dziennik Przedsiebiorcy

Publikacja 31.10.2017

KW_TAGS

Wirtualna centrala telefoniczna

Prowadzenie własnego biura to nie tylko konieczność wynajmu odpowiedniego lokalu, w dogodnej lokalizacji, ale przede wszystkim właściwy dobór jego wyposażenia. Nowoczesne biuro powinno bowiem posiadać szereg narzędzi, bez których nie ma nawet co marzyć o skutecznej i sprawnej obsłudze klientów.

W dzisiejszych czasach klienci są bardzo wybredni, wystarczy bowiem, że firma nie odpowiada w ciągu kilku sekund na ich telefon, by natychmiast skontaktowali się z jej konkurencją. Jak to dalej wygląda, łatwo się domyślić – tracimy zarówno klienta, jak i jego pieniądze.

Jak tego uniknąć i czy istnieją skuteczne narzędzia, które pozwalają na sprawne zarządzanie rozmowami telefonicznymi w biurze?

Centrala telefoniczna do biura - niemożliwe staje się możliwe!

Myślisz, że nie da się odpowiadać na każdy telefon klienta? Jesteś w błędzie! Nawet jeśli Twoje biuro posiada zaledwie kilku pracowników i jedną linię telefoniczną, masz bowiem możliwość, by sprawnie odbierać rozmowy od wielu klientów. Taką szansę daje Ci bowiem centrala telefoniczna do biura. Odpowiednio skonfigurowana, pozwala ona np. na informowanie klienta o jego kolejce do połączenia z biurem oraz podaje przybliżony czas oczekiwana. Umożliwia dodatkowo pozostawienie numeru telefonu, jeśli klient nie może czekać na linii i daje możliwość szybkiego oddzwonienia, kiedy telefon Twojego pracownika się zwolni. Dzięki temu nowoczesnemu rozwiązaniu Twoja firma będzie zawsze w kontakcie ze swoimi klientami oraz zadba o wysoką jakość ich obsługi. Każdy klient doceni bowiem szybki kontakt ze strony firmy, której usługami jest zainteresowany. Zamiast szukać konkurencji skorzysta właśnie z Twoich usług!

Jak założyć centralę telefoniczną w swoim biurze?

Jak widać, obecność centrali telefonicznej może znacznie ułatwić pracę w każdym biurze. Przyczynia się ona bowiem bezpośrednio do zwiększenia liczby klientów, a co za tym idzie, zwiększa sprzedaż Twoich produktów i usług. Co więc należy zrobić, aby założyć swoją centralę? Najprościej będzie skorzystać z usług wyspecjalizowanej firmy, która zajmuje się zakładaniem centrali telefonicznych. Centrala telefoniczna do biura Dzinga to doskonała opcja dla tych wszystkich przedsiębiorców, którzy chcą usprawnić funkcjonowanie swojego biura oraz skutecznie powiększyć grono swoich klientów.

Nadal się wahasz, czy centrala jest w ogóle potrzebna w Twoim biurze? Poznaj powody, dla których warto!

Centrala telefoniczna a strona firmowa

W dzisiejszych czasach obecność w i­nternecie to swoiste „być albo nie być” każdej szanującej się firmy. Sama strona firmowa to jednak nie wszystko. Nawet najlepsza strona internetowa nie gwarantuje bowiem, że odwiedzający ją klienci będą mieli zaufanie do firmy, z której usług jeszcze nie korzystali. Z tego właśnie powodu wielu z nich decyduje się na kontakt telefoniczny z firmowym biurem. Tutaj także niezwykle przydatnym narzędziem okazuje się centrala telefoniczna do biura. System Call-Flow Management to kompleksowe i nowoczesne rozwiązanie, które pozwala na jeszcze lepsze zarządzanie wszystkimi połączeniami telefonicznymi w firmie. Jego połączenie z Twoją stroną firmową sprawi, że wszyscy klienci będą obsługiwani szybciej i sprawniej, co pozytywnie wpłynie na pozycję Twojej firmy na rynku. Może być ona bowiem bezpośrednio „podpięta” pod naszą stronę internetową jako widget Call-back i dzięki temu zapewniać klientowi szybki kontakt z biurem. Funkcja ta umożliwia zamówienia rozmowy za pośrednictwem strony. Dzięki temu rozwiązaniu klient nie musi już do nas dzwonić ze swojego prywatnego telefonu i często płacić za połączenie.

 
Dzinga.com
www.dzinga.com

Dołącz do dyskusji

Kod antyspamowy
Odśwież

FacebookGoogle Bookmarks

Czytaj również

Oczami Klienta - Zrozumienie mechanizmów pozwoli dopasować ofertę

Nietrafne oceny dokonywane przez klientów wynikają najczęściej z presji czasu bądź stopnia komplikacji oferty

Koszty energii zależne od grupy taryfowej

Jak obniżyć koszty energii? Z danych Energii dla firm wynika, że aż 30% przedsiębiorców może mieć nieprawidłowo dobraną energetyczną grupę taryfową!

Allegro zmiana zasad miniatur

Zdjęcia miniaturek na Allegro – nowe standardy

Portal aukcyjny allegro.pl zmienił zasady dotyczące miniatur zdjęć. Zakres zmian dotyczy nie tylko rozdzielczości zdjęcia, ale również jego zawartości.

Pasja kontra sprzedaż i marketing

Stare powiedzenie mówi ‘wybieraj mądrze swoich przyjaciół’, to samo tyczy się klientów. Taka rada wydaje się sprzeczna z intuicją i logicznym myśleniem

Jak wprowadzić Kaizen w życie? - wykorzystujemy potencjał filozofii

Praktycznych metod pozwalających wykorzystać potencjał filozofii Kaizen do poprawy sytuacji Waszych firm jest sporo

Jak wybrać firmę doradczą? 7 punktów, które Ci pomogą

W trakcie prowadzenia firmy zawsze przychodzi moment kiedy kompetencje właściciela czy też pracowników są niewystarczające

Zamykanie działalności gospodarczej

Przedsiębiorcy likwidujący działalność gospodarczą, bądź spółkę niebędącą osobowością prawną według przepisów muszą sporządzić wykaz składników majątku

8 przyczyn upadku przedsiębiorstw - ryzyko dla start-upów

Najczęściej popełniane biznesowe błędy, które doprowadzają średnio 8 na 10 przedsiębiorstw do upadku w trakcie pierwszego roku ich istnienia.