Dziennik Przedsiebiorcy

Publikacja 01.08.2017

KW_TAGS

Eden-woda-dla-firmy

64% firm w Polsce korzysta tylko z jednego rozwiązania dostarczającego wodę pitną pracownikom – wynika z badania Eden.pl (2017 r.). Czy jeden sposób będzie wystarczający dla małych i dużych firm? Jak dywersyfikować dostawę, by odpowiedzieć na potrzeby zarówno pracowników, jak i wizytujących kontrahentów? Poznaj zalety wykorzystania dystrybutorów wody, filtrów do wody oraz wody butelkowanej w zależności od charakteru i wielkości firmy.

Polskie prawo zobowiązuje pracodawców do udostępnienia zatrudnionym wody pitnej. Kierując się tą wytyczną, a także – jak wynika z badań Eden.pl – troską o zdrowie i samopoczucie pracowników, firmy stoją przed wyzwaniem wyboru dostawcy wody i odpowiednich rozwiązań. Sprawdź, co warto wybrać w przypadku małych, średnich i dużych firm.

Dystrybutory filtrujące wodę do firm – kiedy to dobry wybór?

Przedsiębiorstwa zatrudniające więcej niż 20 osób muszą przygotować dla swoich pracowników sporą ilość wody pitnej. Przenoszenie butli i zamawianie kolejnych po ich opróżnieniu może być męczące. Dlatego w przypadku średnich i dużych firm często zaleca się korzystanie z dystrybutorów wody filtrowanej. Dzięki nim zyskujesz:

  • nieograniczony dostęp do wody pitnej;
  • stałe koszty;
  • oszczędność czasu – nie trzeba zamawiać butli;
  • oszczędność miejsca – nie ma potrzeby magazynowania butli;
  • bezpieczeństwo na halach przemysłowych – dostawca nie musi wchodzić do pomieszczeń, w których panują trudne warunki.

Dodatkowo warto pamiętać, że dystrybutory wody są bezpieczne dla środowiska. Obudowa filtra użytego w dystrybutorze wody jest wielokrotnego użytku. Koszty wymiany filtra są więc mniejsze niż w przypadku zwykłych filtrów do wody, ponieważ jedyną wymienną częścią jest biodegradowalny wkład. 

Dystrybutory wody źródlanej – do jakich firm?

Innym sposobem na dostarczenie wody pitnej pracownikom jest wyposażenie biura w dystrybutory wody źródlanej. Dostawca przywozi butle o pojemności 18,9 l i ustawia na urządzeniu, z którego mogą korzystać pracownicy i odwiedzający firmę goście. Dystrybutor najczęściej posiada również funkcję podgrzewania wody.

Kiedy takie rozwiązanie będzie najlepsze? W dużych i średnich firmach warto ustawić dystrybutor wody w kuchni lub niedaleko sali konferencyjnej. W małych przedsiębiorstwach, liczących powyżej 5 pracowników, również warto wypróbować to ekologiczne rozwiązanie. W ten sposób można efektywniej obliczyć zapotrzebowanie i zaplanować koszty.

Aby zamówić dystrybutor, wystarczy skontaktować się z konsultantem dostawcy wody, np. Eden.pl, i przedstawić zapotrzebowanie. Specjaliści zaproponują odpowiednią częstotliwość dostaw.

Woda butelkowana do firm – kiedy warto zamówić?

Butelki z wodą przydadzą się w wielu firmach, bez względu na liczbę zatrudnionych pracowników. W dużych przedsiębiorstwach mogą okazać się konieczne podczas wyjazdów i prac w terenie. Każda firma wywrze dobre wrażenie, gdy podczas spotkań z kontrahentami goście będą mogli poczęstować się wodą z samodzielnie otworzonych butelek.

Wszystkie ze wskazanych rozwiązań mogą się dobrze uzupełniać, zwłaszcza w średnich i dużych firmach. Aby oszczędzić czas, warto zdecydować się na jednego dostawcę wody do biura, z którym można ustalić szczegóły wszystkich dostaw. Jeśli chcesz sprawdzić, ile będzie kosztowało zamówienie wody do firmy, zobacz promocję na dostawę wody Eden.pl.

Komentarze  

anna
@ anna 03.03.2020 13:08
W naszej placówce korzystamy z bezbutlowego dystrybutora Waterlogic WL3 Firewall ze strony [cenzura]all4water.p l. Idealnie sprawdza się w biurze ,nie ma problemu z pustymi plastikowymi butelkami, co w dzisiejszych Ekoczasach jest bardzo ważne.
Johnny
@ Johnny 26.08.2017 10:51
Mamy u siebie edena, całkiem spoko. Oszczędza czas przy robieniu herbaty :D

Dołącz do dyskusji

FacebookGoogle Bookmarks

Czytaj również

Telefon służbowy jaki model

Jaki model wybrać na telefon służbowy?

Kupno telefonu służbowego może się nieco różnić od wybierania smartfona na własny użytek. Na tym telefonie nie będziesz bowiem grał w gry czy...

Reklama natywna

Reklama natywna – czym jest, albo czym być powinna

Reklama natywna (ang. native advertising) – rodzaj reklamy, która stanowi integralną część treści medialnej. Jest maksymalnie zaadaptowana do stylistyki...

Kody PKD - pytania czytelników [Poradnik]

Kto nadaje kody PKD i kiedy są potrzebne, oraz czy można zmienić PKD przy zmianie profilu działalności [FAQ]

Obowiązki e-sklepów i telemarketerów – poznaj swoje prawa i obowiązki

Za nieprzestrzeganie przepisów przedsiębiorca musi liczyć się z karą grzywny do 5 000 zł, alby jej uniknąć wystarczy zastosować się do nowych przepisów

Jak założyć działalność gospodarczą?

Założenie własnej działalności gospodarczej to duży krok w stronę samodzielności i niezależności. Czym jest działalność gospodarcza? Jak założyć firmę?...

Centrum konferencyjne Kraków Expo

Gdzie zorganizować konferencję w Krakowie?

Konferencje są najczęściej organizowane w biznesie. Stanowią bowiem doskonałą okazję do budowy nowych relacji, poznawania osób z tej samej branży oraz...

porada-jak-pisa-seo-copywriter

Jak pracować efektywnie – porada od SEO copywritera

Sukces twórców tekstów SEO-wych zależy nie tylko od ich umiejętności i wiedzy, ale również dyscypliny i planowania pracy.

SEO dla e-sklepu

Podstawy SEO dla e-sklepu. Istotna część biznesu e-commerce

Od czego zacząć optymalizację strony www pod kątem SEO dla sklepu internetowego? Poznaj uniwersalne zasady, które najlepiej sprawdzają się w e-sklepach.