Dziennik Przedsiebiorcy

Publikacja 01.08.2017

KW_TAGS

Eden-woda-dla-firmy

64% firm w Polsce korzysta tylko z jednego rozwiązania dostarczającego wodę pitną pracownikom – wynika z badania Eden.pl (2017 r.). Czy jeden sposób będzie wystarczający dla małych i dużych firm? Jak dywersyfikować dostawę, by odpowiedzieć na potrzeby zarówno pracowników, jak i wizytujących kontrahentów? Poznaj zalety wykorzystania dystrybutorów wody, filtrów do wody oraz wody butelkowanej w zależności od charakteru i wielkości firmy.

Polskie prawo zobowiązuje pracodawców do udostępnienia zatrudnionym wody pitnej. Kierując się tą wytyczną, a także – jak wynika z badań Eden.pl – troską o zdrowie i samopoczucie pracowników, firmy stoją przed wyzwaniem wyboru dostawcy wody i odpowiednich rozwiązań. Sprawdź, co warto wybrać w przypadku małych, średnich i dużych firm.

Dystrybutory filtrujące wodę do firm – kiedy to dobry wybór?

Przedsiębiorstwa zatrudniające więcej niż 20 osób muszą przygotować dla swoich pracowników sporą ilość wody pitnej. Przenoszenie butli i zamawianie kolejnych po ich opróżnieniu może być męczące. Dlatego w przypadku średnich i dużych firm często zaleca się korzystanie z dystrybutorów wody filtrowanej. Dzięki nim zyskujesz:

  • nieograniczony dostęp do wody pitnej;
  • stałe koszty;
  • oszczędność czasu – nie trzeba zamawiać butli;
  • oszczędność miejsca – nie ma potrzeby magazynowania butli;
  • bezpieczeństwo na halach przemysłowych – dostawca nie musi wchodzić do pomieszczeń, w których panują trudne warunki.

Dodatkowo warto pamiętać, że dystrybutory wody są bezpieczne dla środowiska. Obudowa filtra użytego w dystrybutorze wody jest wielokrotnego użytku. Koszty wymiany filtra są więc mniejsze niż w przypadku zwykłych filtrów do wody, ponieważ jedyną wymienną częścią jest biodegradowalny wkład. 

Dystrybutory wody źródlanej – do jakich firm?

Innym sposobem na dostarczenie wody pitnej pracownikom jest wyposażenie biura w dystrybutory wody źródlanej. Dostawca przywozi butle o pojemności 18,9 l i ustawia na urządzeniu, z którego mogą korzystać pracownicy i odwiedzający firmę goście. Dystrybutor najczęściej posiada również funkcję podgrzewania wody.

Kiedy takie rozwiązanie będzie najlepsze? W dużych i średnich firmach warto ustawić dystrybutor wody w kuchni lub niedaleko sali konferencyjnej. W małych przedsiębiorstwach, liczących powyżej 5 pracowników, również warto wypróbować to ekologiczne rozwiązanie. W ten sposób można efektywniej obliczyć zapotrzebowanie i zaplanować koszty.

Aby zamówić dystrybutor, wystarczy skontaktować się z konsultantem dostawcy wody, np. Eden.pl, i przedstawić zapotrzebowanie. Specjaliści zaproponują odpowiednią częstotliwość dostaw.

Woda butelkowana do firm – kiedy warto zamówić?

Butelki z wodą przydadzą się w wielu firmach, bez względu na liczbę zatrudnionych pracowników. W dużych przedsiębiorstwach mogą okazać się konieczne podczas wyjazdów i prac w terenie. Każda firma wywrze dobre wrażenie, gdy podczas spotkań z kontrahentami goście będą mogli poczęstować się wodą z samodzielnie otworzonych butelek.

Wszystkie ze wskazanych rozwiązań mogą się dobrze uzupełniać, zwłaszcza w średnich i dużych firmach. Aby oszczędzić czas, warto zdecydować się na jednego dostawcę wody do biura, z którym można ustalić szczegóły wszystkich dostaw. Jeśli chcesz sprawdzić, ile będzie kosztowało zamówienie wody do firmy, zobacz promocję na dostawę wody Eden.pl.

Komentarze  

Johnny
@ Johnny 26.08.2017 10:51
Mamy u siebie edena, całkiem spoko. Oszczędza czas przy robieniu herbaty :D

Dołącz do dyskusji

FacebookGoogle Bookmarks

Czytaj również

Przesyłki kurierskie międzynarodowe - jak je wysyłać?

Prowadząc sprzedaż w Internecie warto wziąć pod uwagę dotarcie z ofertą nie tylko do klientów w Polsce, ale także za granicą.

Zakładanie działalności gospodarczej

Jak założyć firmę? 3 kroki do własnej działalności

Chciałbyś prowadzić własną działalność gospodarczą? Założenie firmy nie jest trudne! Na początek przyda ci się biznesplan, w którym zawrzesz analizę...

CATI i CAWI jako narzędzie służące do analizy popytu

Szczegółowa analiza popytu, kluczem do poznania preferencji klientów, prezentujemy metody CATI i CAWI

Magia cyfry 9 - czyli jak sprzedawać taniej i zarabiać więcej?

Czy wiecie, że obniżając cenę marginalnie, możecie zarobić nieporównywalnie więcej niż proponując cenę zaokrągloną?

UP-selling, definicja pojęcia marketingowego

Upselling, czyli technika sprzedaży polegająca na nakłonieniu klienta do zakupu droższego produktu lub usługi. Termin również dotyczy nakłonienia do...

Kaizen, czyli jak zaangażować pracowników w usprawnianie...

Czy zastanawialiście się kiedykolwiek jak przezwyciężyć opór pracowników przed zmianami w firmie?

Marketing szeptany - skuteczna forma promocji dla Twojej firmy?

„Nieważne co o nas mówią, ważne aby mówili” - czy to hasło jest dalej aktualne? Gdzie kończy się marketing, a zaczyna wprowadzanie klienta w błąd?

Profesjonalne-SEO-czy-warto

Dlaczego pozycjonowanie strony warto powierzyć profesjonalnej...

Pozycjonowanie stron internetowych wymaga pewnej wiedzy, którą częściowo można posiąść we własnym zakresie, ale samodzielne wdrożenie strategii SEO nie...