Dziennik Przedsiebiorcy

Publikacja 02.07.2017

KW_TAGS

porada-jak-pisa-seo-copywriter

Sukces twórców tekstów SEO-wych zależy nie tylko od ich umiejętności i wiedzy, ale również dyscypliny i planowania pracy.

Podpowiadamy, jak w kilku prostych krokach zwiększyć swoją produktywność.

  1. Wyznacz sobie główny cel Twojej pracy, określ go, a najlepiej zapisz w widocznym miejscu.  W przypadku brak weny, łatwiej się zmotywujesz.

  2. Zapisuj każdy pomysł, nawet jeśli wydaj Ci się oczywisty. Zapisywanie pomysłów pozwala przenieść je ze strefy wyobraźni do podświadomości, z której dużo trudniej będzie je wyrzucić.

  3. Ustawiaj sobie deadline-y, kolejny sposób by zmotywować się do systematycznej pracy.

  4. Stwórz swoją mapę drogową. Opisz każdy element, który będzie mikrocelem. Osiągnięcie takich małych celów pozwala poczuć satysfakcję przed zakończeniem projektu, pobudza do dalszego działania i jest punktem kontrolnym, przy którym można zatrzymać się na chwilę i upewnić że realizacja planu idzie zgodnie z przewidywaniami.

  5. Elastyczność, pamiętaj że wraz z rozwojem projektu, dochodzą nowe zmienne, przyzwolenie na zmiany ułatwi pracę i pozwoli działać efektywniej. Pamiętaj aby analizujować dane nie tylko na początku, staraj się robić to na bieżąco.

  6. Walcz z niemocą twórczą –tworząc! Banał? Nie do końca, każdy tworzący treści trafia na momenty w których nie ma ani jednego pomysłu, ani jednej myśli, ani kawałka wizji. W sytuacjach takich najlepiej zacząć tworzyć, cokolwiek, kilka zdań, kilka wyrazów, kilka imion czy przedmiotów, wszystko co przychodzi do głowy. Najpewniej lista ta zostanie skasowana po kilku minutach, jednak fakt że puściliśmy wodzę fantazji nad nieznaczącym elementem pomoże uruchomić skojarzenia, które szybko doprowadzą nas do nowych idei.

  7. Codziennie sprawdzaj swoje postępy. Warto zacząć dzień od krótkiego przejrzenia planu na dziś (mikrocele) oraz zakończyć dzień podsumowaniem tego co zostało zrobione.

Dołącz do dyskusji

FacebookGoogle Bookmarks

Czytaj również

Czy warto inwestować w firmowego bloga?

Blog firmowy jako element strategii marketingowej? Sprawdź, jakie firmy powinny w niego zainwestować i jakie korzyści może on przynieść

Siedziba firmy we własnym mieszkaniu?

Rejestracja działalności gospodarczej we własnym mieszkaniu może być opłacalna w kilku przypadkach

Turystyka biznesowa - nie całkiem nowa, ale i nie do końca poznana

Spotkania grupowe, podróże motywacyjne, szkolenia i kursy, imprezy integracyjne i motywacyjne. Turystyką biznesową nazwiemy więc wszelkie wyjazdy w...

OCEAN-typy_osobowsci

Co to jest skala OCEAN

Co to jest skala OCEAN, o której marketingowcy coraz częściej mówią, a niektórzy wykorzystują już w kampaniach reklamowych? Skuteczność jej działania...

Staż w firmie - jak ubiegać się o stażystę? Jaki wniosek złożyć?

Staż w firmie jest w równym stopniu korzyścią dla kandydata, jak i dla pracodawcy. Od czego zacząć? Sprawdzić  jak zorganizować staż w swojej firmie?

Landing page - case study

Przykłady wykorzystania landing page-a, które możesz zastosować w promocji Twojego biznesu. Czy wiesz wszystko o planowaniu kampanii reklamowej online?

Eden-woda-dla-firmy

Dostawa wody do firmy – jakie rozwiązania wybrać?

64% firm w Polsce korzysta tylko z jednego rozwiązania dostarczającego wodę pitną pracownikom – wynika z badania Eden.pl (2017 r.). Czy jeden sposób...

Marketing szeptany - skuteczna forma promocji dla Twojej firmy?

„Nieważne co o nas mówią, ważne aby mówili” - czy to hasło jest dalej aktualne? Gdzie kończy się marketing, a zaczyna wprowadzanie klienta w błąd?