Dziennik Przedsiebiorcy

Publikacja 02.07.2017

KW_TAGS

porada-jak-pisa-seo-copywriter

Sukces twórców tekstów SEO-wych zależy nie tylko od ich umiejętności i wiedzy, ale również dyscypliny i planowania pracy.

Podpowiadamy, jak w kilku prostych krokach zwiększyć swoją produktywność.

  1. Wyznacz sobie główny cel Twojej pracy, określ go, a najlepiej zapisz w widocznym miejscu.  W przypadku brak weny, łatwiej się zmotywujesz.

  2. Zapisuj każdy pomysł, nawet jeśli wydaj Ci się oczywisty. Zapisywanie pomysłów pozwala przenieść je ze strefy wyobraźni do podświadomości, z której dużo trudniej będzie je wyrzucić.

  3. Ustawiaj sobie deadline-y, kolejny sposób by zmotywować się do systematycznej pracy.

  4. Stwórz swoją mapę drogową. Opisz każdy element, który będzie mikrocelem. Osiągnięcie takich małych celów pozwala poczuć satysfakcję przed zakończeniem projektu, pobudza do dalszego działania i jest punktem kontrolnym, przy którym można zatrzymać się na chwilę i upewnić że realizacja planu idzie zgodnie z przewidywaniami.

  5. Elastyczność, pamiętaj że wraz z rozwojem projektu, dochodzą nowe zmienne, przyzwolenie na zmiany ułatwi pracę i pozwoli działać efektywniej. Pamiętaj aby analizujować dane nie tylko na początku, staraj się robić to na bieżąco.

  6. Walcz z niemocą twórczą –tworząc! Banał? Nie do końca, każdy tworzący treści trafia na momenty w których nie ma ani jednego pomysłu, ani jednej myśli, ani kawałka wizji. W sytuacjach takich najlepiej zacząć tworzyć, cokolwiek, kilka zdań, kilka wyrazów, kilka imion czy przedmiotów, wszystko co przychodzi do głowy. Najpewniej lista ta zostanie skasowana po kilku minutach, jednak fakt że puściliśmy wodzę fantazji nad nieznaczącym elementem pomoże uruchomić skojarzenia, które szybko doprowadzą nas do nowych idei.

  7. Codziennie sprawdzaj swoje postępy. Warto zacząć dzień od krótkiego przejrzenia planu na dziś (mikrocele) oraz zakończyć dzień podsumowaniem tego co zostało zrobione.

Dołącz do dyskusji

FacebookGoogle Bookmarks

Czytaj również

Jak wybrac biuro nieruchomosci

Jak wybrać biuro nieruchomości?

Kupno mieszkania jest jedną z najważniejszych decyzji w życiu. W celu znalezienia odpowiedniego lokalu, a także przeprowadzenia bezpiecznej i zgodnej z...

Zmiany w normie ISO 9001

Zarządzanie organizacją w oparciu o jakość jest standardem na całym świecie. Do tej pory już ponad milion firm, instytucji, fundacji oraz innego rodzaju...

Newsletter. Dobrze go zaplanuj, a stanie się świetnym narzędziem

Jeśli prowadzisz biznes, zwłaszcza jeśli jest to biznes w modelu B2C, w Internecie powinieneś postawić na budowanie społeczności. Jeśli uda ci się...

Jak zredukować koszty domowego biura? Porady dla freelancera!

Kilka słów o rozwiązaniach pasywnych, które raz wdrożone przynoszą oszczędności stale, długofalowo i bez konieczności podejmowania dodatkowych działań.

Oczami Klienta - Zrozumienie mechanizmów pozwoli dopasować ofertę

Nietrafne oceny dokonywane przez klientów wynikają najczęściej z presji czasu bądź stopnia komplikacji oferty

Jak zwiększyć ruch na stronie www

Jak zwiększyć liczbę wejść na stronę www - 4 sposoby

Być może zastanawiasz się, w jaki sposób skutecznie dotrzeć do klientów? Prawdopodobnie testowałeś już wiele możliwości.

social media - dane - infografika

Social media w Polsce - dane statystyczne [infografika]

Liczba użytkowników serwisów społecznościowych to 18 mln, stanowi to 47% całej populacji. Aż 16 mln użytkowników korzysta z serwisów społecznościowych...

Zamykanie działalności gospodarczej

Przedsiębiorcy likwidujący działalność gospodarczą, bądź spółkę niebędącą osobowością prawną według przepisów muszą sporządzić wykaz składników majątku