Dziennik Przedsiebiorcy

Publikacja 02.07.2017

KW_TAGS

porada-jak-pisa-seo-copywriter

Sukces twórców tekstów SEO-wych zależy nie tylko od ich umiejętności i wiedzy, ale również dyscypliny i planowania pracy.

Podpowiadamy, jak w kilku prostych krokach zwiększyć swoją produktywność.

  1. Wyznacz sobie główny cel Twojej pracy, określ go, a najlepiej zapisz w widocznym miejscu.  W przypadku brak weny, łatwiej się zmotywujesz.

  2. Zapisuj każdy pomysł, nawet jeśli wydaj Ci się oczywisty. Zapisywanie pomysłów pozwala przenieść je ze strefy wyobraźni do podświadomości, z której dużo trudniej będzie je wyrzucić.

  3. Ustawiaj sobie deadline-y, kolejny sposób by zmotywować się do systematycznej pracy.

  4. Stwórz swoją mapę drogową. Opisz każdy element, który będzie mikrocelem. Osiągnięcie takich małych celów pozwala poczuć satysfakcję przed zakończeniem projektu, pobudza do dalszego działania i jest punktem kontrolnym, przy którym można zatrzymać się na chwilę i upewnić że realizacja planu idzie zgodnie z przewidywaniami.

  5. Elastyczność, pamiętaj że wraz z rozwojem projektu, dochodzą nowe zmienne, przyzwolenie na zmiany ułatwi pracę i pozwoli działać efektywniej. Pamiętaj aby analizujować dane nie tylko na początku, staraj się robić to na bieżąco.

  6. Walcz z niemocą twórczą –tworząc! Banał? Nie do końca, każdy tworzący treści trafia na momenty w których nie ma ani jednego pomysłu, ani jednej myśli, ani kawałka wizji. W sytuacjach takich najlepiej zacząć tworzyć, cokolwiek, kilka zdań, kilka wyrazów, kilka imion czy przedmiotów, wszystko co przychodzi do głowy. Najpewniej lista ta zostanie skasowana po kilku minutach, jednak fakt że puściliśmy wodzę fantazji nad nieznaczącym elementem pomoże uruchomić skojarzenia, które szybko doprowadzą nas do nowych idei.

  7. Codziennie sprawdzaj swoje postępy. Warto zacząć dzień od krótkiego przejrzenia planu na dziś (mikrocele) oraz zakończyć dzień podsumowaniem tego co zostało zrobione.

Dołącz do dyskusji

Kod antyspamowy
Odśwież

FacebookGoogle Bookmarks

Czytaj również

Przegląd najczęstszych błędów popełnianych na stronach www

82 proc. polskich stron www zawiera elementy zniechęcające do konwersji, 19,7 proc. – treści egoistyczne, wykazujące nadmierne skupienie na firmie, 31...

Zaskocz swojego Klienta! - czyli o dekorowaniu witryn

Dlaczego dużych miastach dekoracje zmienia się najczęściej w nocy, a nie w dzień w toku normalnej pracy w sklepie?

10 grzechów e-sklepów – podstawy prowadzenie ebiznesu w jednym miejscu

Prowadzisz e-sklep? Sprawdź czego należy się wystrzegać, aby mieć czyste sumienie i zadowolonych klientów.

Jak zwiększyć ruch na stronie www

Jak zwiększyć liczbę wejść na stronę www - 4 sposoby

Być może zastanawiasz się, w jaki sposób skutecznie dotrzeć do klientów? Prawdopodobnie testowałeś już wiele możliwości.

Profesjonalne-SEO-czy-warto

Dlaczego pozycjonowanie strony warto powierzyć profesjonalnej...

Pozycjonowanie stron internetowych wymaga pewnej wiedzy, którą częściowo można posiąść we własnym zakresie, ale samodzielne wdrożenie strategii SEO nie...

Eden-woda-dla-firmy

Dostawa wody do firmy – jakie rozwiązania wybrać?

64% firm w Polsce korzysta tylko z jednego rozwiązania dostarczającego wodę pitną pracownikom – wynika z badania Eden.pl (2017 r.). Czy jeden sposób...

Cross-selling, definicja pojęcia marketingowego

Cross-selling czyli technika sprzedaży produktów uzupełniających. Często nazywana jest sprzedażą krzyżową lub sprzedażą komplementarną.

porada-jak-pisa-seo-copywriter

Jak pracować efektywnie – porada od SEO copywritera

Sukces twórców tekstów SEO-wych zależy nie tylko od ich umiejętności i wiedzy, ale również dyscypliny i planowania pracy.