Dziennik Przedsiebiorcy

Publikacja 12.05.2017

KW_TAGS

kreator-stron-online

Internauci zwracają uwagę na atrakcyjność i funkcjonalność grafiki sklepu internetowego. Przekonało się o tym już wielu właścicieli witryn e-commerce. Jak w prosty i niedrogi sposób stworzyć unikatową oprawę wizualną? W tym celu możesz wykorzystać nowatorski kreator szablonu sklepu, autorstwa Sky-Shop.pl. Narzędzie właśnie miało swoją premierę na platformie sklepowej. Poznaj nową technologię, która zrewolucjonizuje Twój e-biznes!

Możliwości kreatora szablonu sklepu Sky-Shop.pl

Nowatorskie rozwiązanie zostało zaprojektowane z myślą o użytkownikach. Do użytkowania kreatora szablonu sklepu nie potrzebujesz umiejętności programistycznych czy graficznych. Wystarczy, że w wybierzesz moduły skórki i ich wzory, tak jakbyś układał klocki lego. Proces odbywa się intuicyjnie w czasie rzeczywistym, dzięki wykorzystaniu technologii Drag&Drop.

Szablon Twojego sklepu internetowego powinien składać się minimum z trzech elementów. Na stronie głównej możesz zamieścić chociażby menu górne, listę produktów i stopkę. Jednak powinieneś również postawić na moduły, które wyróżnią Cię na tle konkurencji i przyciągną wzrok odbiorcy, np. slajdery. Ponadto możesz wezwać użytkownika do działania i wstawić opcję zapisu do Newslettera. Dzięki temu pozyskasz niezbędny leady.

Następnie będziesz zarządzał treścią w systemie CMS. Bez trudu wgrasz logo do sklepu czy wypełnisz kolumny stopki. Sprawi to, że będziesz budował rozpoznawalność swojej marki i wiarygodność. Natomiast później wybierzesz kolory oprawy wizualnej, tak aby cały projekt był spójny.

Funkcjonalności kreatora szablonu sklepu w Sky-Shop.pl zobaczysz na poniższym filmie.

Funkcjonalności - kreator szablonu Sky-Shop

Nowa mobilna wersja sklepu

W czasie pracy nad kreatorem szablonu sklepu, specjaliści ze Sky-Shop.pl zmodernizowali mobilną wersję sklepu. Dzięki wykorzystaniu najnowszych i najciekawszych technologii, responsywność na rynku m-commerce nabierze nowego znaczenia. Sklepy internetowe, działające na Sky-Shop.pl, będą jeszcze lepiej wyglądać na małych ekranach smartfonów czy tabletów. Przeglądanie witryny na urządzeniu mobilnym stanie się prawdziwą przyjemnością. Ponadto proces składania zamówienia będzie jeszcze bardziej intuicyjny. Zaowocuje to większym zadowoleniem klientów i właścicieli sklepów. E-przedsiębiorcy będą mogli w końcu spać spokojnie, ponieważ zmniejszy się liczba porzuconych koszyków na urządzeniach mobilnych. Witryny, funkcjonujące na serwerach Sky-Shop.pl znacznie wyprzedzą konkurencje.

Jak skorzystać z kreatora szablonu sklepu Sky-Shop.pl?

Narzędzie do tworzenia grafiki e-sklepu dostępne jest dla wszystkich klientów Sky-Shop.pl w cenie abonamentu. Jeśli chcesz zapoznać się z możliwościami kreatora i oprogramowania załóż sklep testowy TUTAJ. Pamiętaj, że możesz sprawdzić platformę przez 14 dni za darmo, a specjaliście codzienne przenoszą sklepy z innych platform. Ponadto zespół Sky-Shop.pl w najbliższym czasie planuje wprowadzenie kolejnych, nowych rozwiązań, np. systemu szybkich płatności Sky-Pal.

Intensywny rozwój oprogramowania wynika z naszej filozofii. Najważniejszą wartością jest dla nas zadowolenie klientów Sky-Shop.pl i użytkowników sklepów. Dlatego słuchamy głosu naszych odbiorców i każdego dnia wprowadzamy mniejsze lub większe funkcjonalności. Praca nad Sky-Shop.pl jest naszą pasją. Dbamy również o edukację użytkowników platformy, dlatego prowadzimy webinary, piszemy artykuły na bloga oraz tworzymy poradniki – mówi Maciej Cebertowicz, manager platformy.

 
Sky-shop
www.sky-shop.pl

Dołącz do dyskusji

Kod antyspamowy
Odśwież

FacebookGoogle Bookmarks

Czytaj również

Zaskocz swojego Klienta! - czyli o dekorowaniu witryn

Dlaczego dużych miastach dekoracje zmienia się najczęściej w nocy, a nie w dzień w toku normalnej pracy w sklepie?

Sprzedaż firmy - kilka rzeczy o których trzeba wiedzieć!

Pomysł sprzedaży przedsiębiorstwa może być korzystnym rozwiązaniem, gdy przedsiębiorca nie chce lub nie może już go prowadzić – 8 zagadnień

Jakie korzyści otrzymuje pracodawca dzięki współpracy z freelancerem

Współpraca z freelancerem wiąże się przede wszystkim z mniejszymi kosztami pracodawcy w porównaniu do zatrudniania kogoś na umowę o pracę...

Idealny grafik

Czy da się stworzyć grafik optymalny, który zadowoli kierownictwo i...

Nawet więcej niż 10 godzin pracy w tygodniu jest marnowana przez Polaków na czynności niezwiązane z życiem zawodowym.

Obowiązki e-sklepów i telemarketerów – poznaj swoje prawa i obowiązki

Za nieprzestrzeganie przepisów przedsiębiorca musi liczyć się z karą grzywny do 5 000 zł, alby jej uniknąć wystarczy zastosować się do nowych przepisów

Jak zostać freelancerem? Freelancing nie jest już słowem-zagadką

Freelancer to osoba nieposiadająca etatu, wykonująca pracę (często wyspecjalizowaną w danej dziedzinie) na podstawie umowy innej niż umowa o pracę.

Współczynnik odrzuceń – dlaczego ten wskaźnik jest tak ważny?

Bounce rate – czyli współczynnik odrzuceń, co nam mówi o stronie, jak go obniżyć i jakie wartości są „atrakcyjności” strony są odpowiednie dla nas?

Kaizen, czyli jak zaangażować pracowników w usprawnianie...

Czy zastanawialiście się kiedykolwiek jak przezwyciężyć opór pracowników przed zmianami w firmie?