Dziennik Przedsiebiorcy

Publikacja 12.05.2017

KW_TAGS

kreator-stron-online

Internauci zwracają uwagę na atrakcyjność i funkcjonalność grafiki sklepu internetowego. Przekonało się o tym już wielu właścicieli witryn e-commerce. Jak w prosty i niedrogi sposób stworzyć unikatową oprawę wizualną? W tym celu możesz wykorzystać nowatorski kreator szablonu sklepu, autorstwa Sky-Shop.pl. Narzędzie właśnie miało swoją premierę na platformie sklepowej. Poznaj nową technologię, która zrewolucjonizuje Twój e-biznes!

Możliwości kreatora szablonu sklepu Sky-Shop.pl

Nowatorskie rozwiązanie zostało zaprojektowane z myślą o użytkownikach. Do użytkowania kreatora szablonu sklepu nie potrzebujesz umiejętności programistycznych czy graficznych. Wystarczy, że w wybierzesz moduły skórki i ich wzory, tak jakbyś układał klocki lego. Proces odbywa się intuicyjnie w czasie rzeczywistym, dzięki wykorzystaniu technologii Drag&Drop.

Szablon Twojego sklepu internetowego powinien składać się minimum z trzech elementów. Na stronie głównej możesz zamieścić chociażby menu górne, listę produktów i stopkę. Jednak powinieneś również postawić na moduły, które wyróżnią Cię na tle konkurencji i przyciągną wzrok odbiorcy, np. slajdery. Ponadto możesz wezwać użytkownika do działania i wstawić opcję zapisu do Newslettera. Dzięki temu pozyskasz niezbędny leady.

Następnie będziesz zarządzał treścią w systemie CMS. Bez trudu wgrasz logo do sklepu czy wypełnisz kolumny stopki. Sprawi to, że będziesz budował rozpoznawalność swojej marki i wiarygodność. Natomiast później wybierzesz kolory oprawy wizualnej, tak aby cały projekt był spójny.

Funkcjonalności kreatora szablonu sklepu w Sky-Shop.pl zobaczysz na poniższym filmie.

Funkcjonalności - kreator szablonu Sky-Shop

Nowa mobilna wersja sklepu

W czasie pracy nad kreatorem szablonu sklepu, specjaliści ze Sky-Shop.pl zmodernizowali mobilną wersję sklepu. Dzięki wykorzystaniu najnowszych i najciekawszych technologii, responsywność na rynku m-commerce nabierze nowego znaczenia. Sklepy internetowe, działające na Sky-Shop.pl, będą jeszcze lepiej wyglądać na małych ekranach smartfonów czy tabletów. Przeglądanie witryny na urządzeniu mobilnym stanie się prawdziwą przyjemnością. Ponadto proces składania zamówienia będzie jeszcze bardziej intuicyjny. Zaowocuje to większym zadowoleniem klientów i właścicieli sklepów. E-przedsiębiorcy będą mogli w końcu spać spokojnie, ponieważ zmniejszy się liczba porzuconych koszyków na urządzeniach mobilnych. Witryny, funkcjonujące na serwerach Sky-Shop.pl znacznie wyprzedzą konkurencje.

Jak skorzystać z kreatora szablonu sklepu Sky-Shop.pl?

Narzędzie do tworzenia grafiki e-sklepu dostępne jest dla wszystkich klientów Sky-Shop.pl w cenie abonamentu. Jeśli chcesz zapoznać się z możliwościami kreatora i oprogramowania załóż sklep testowy TUTAJ. Pamiętaj, że możesz sprawdzić platformę przez 14 dni za darmo, a specjaliście codzienne przenoszą sklepy z innych platform. Ponadto zespół Sky-Shop.pl w najbliższym czasie planuje wprowadzenie kolejnych, nowych rozwiązań, np. systemu szybkich płatności Sky-Pal.

Intensywny rozwój oprogramowania wynika z naszej filozofii. Najważniejszą wartością jest dla nas zadowolenie klientów Sky-Shop.pl i użytkowników sklepów. Dlatego słuchamy głosu naszych odbiorców i każdego dnia wprowadzamy mniejsze lub większe funkcjonalności. Praca nad Sky-Shop.pl jest naszą pasją. Dbamy również o edukację użytkowników platformy, dlatego prowadzimy webinary, piszemy artykuły na bloga oraz tworzymy poradniki – mówi Maciej Cebertowicz, manager platformy.

 
Sky-shop
www.sky-shop.pl

Dołącz do dyskusji

Kod antyspamowy
Odśwież

FacebookGoogle Bookmarks

Czytaj również

Jak sobie poradzić z przeprowadzką dużego biura?

Jeżeli faktycznie chcemy, aby przez przeprowadzkę praca w firmie nie była całkowicie zdezorganizowana, warto to zmiany lokalizacji przystąpić...

Dekalog Google AdWords – jak planować i optymalizować kampanię

Krótki poradnik AdWords dla początkujących i tych którzy chcą udoskonalić swoje obecne kampanie. Przeczytaj 10 prostych kroków o których musisz pamiętać!

Marketing szeptany - skuteczna forma promocji dla Twojej firmy?

„Nieważne co o nas mówią, ważne aby mówili” - czy to hasło jest dalej aktualne? Gdzie kończy się marketing, a zaczyna wprowadzanie klienta w błąd?

Praca zdalna - jakie narzędzia powinien nabyć freelancer?

Biurko, komórka i laptop – podstawowymi narzędziami pracy, ale czy wiesz czego więcej potrzeba, by zwiększyć komfort i jakość pracy wykonywanej z domu?

Zwolnienia z Cła i VAT - kto i kiedy może zostać zwolniony?

Kiedy i na jakich warunkach przedsiębiorca ma szansę na zwolnienie z opłaty Cła oraz czy te same przepisy dotyczą zwolnienia przedsiębiorcy z płacenia...

Zaskocz swojego Klienta! - czyli o dekorowaniu witryn

Dlaczego dużych miastach dekoracje zmienia się najczęściej w nocy, a nie w dzień w toku normalnej pracy w sklepie?

Zwolnienie dyscyplinarne - w jakich sytuacjach można je zastosować?

Rozwiązanie umowy o pracę bez wypowiedzenia jest możliwe tylko przy wystąpieniu okoliczności przewidzianych w Kodeksie pracy.

Twojego bloga nikt nie czyta? Poznaj 6 wskazówek, jak to zmienić!

Dziś blog firmowy to narzędzie inbound marketingu o ogromnym i co najważniejsze - jeszcze niewyczerpanym potencjale.