Dziennik Przedsiebiorcy

Publikacja 30.11.2014

KW_TAGS

(rys. 13)

(rys. 14)

 

8. Łącz AdWords z Analytics

Po połączeniu AdWords z Analytics otrzymasz dodatkowe dane:

  • współczynnik odrzuceń,
  • średni czas spędzony na stronie,
  • średnią liczbę odwiedzonych stron
  • procent nowych odwiedzin.

UWAGA: Aby połączyć konta AdWords i Analytics, musisz mieć dostęp do obu tych narzędzi dla tego samego adresu mailowego.

Aby połączyć AdWords z Analytics, należy zalogować się na koncie Analytics -> przejść do zakładki Administrator -> wybrać swoje konto -> wybrać usługę (możesz mieć kilka domen na jednym koncie) -> i odnaleźć na liście opcję Łączenie kont AdWords.

(rys. 15)

Następnie wybierz powiązane konto AdWords (rysunek 16) -> wybierz widok danych -> Zapisz -> i kliknij Gotowe.

(rys. 16)

(rys. 17)


Pozostało jeszcze połączyć konta w AdWords. W tym celu wejdź w Ustawienia -> wybierz Ustawienia konta -> w menu po lewej wybierz Połączone konta -> następnie Google Analytics -> wybierz widok i dodaj go, a następnie -> Zapisz.

(rys. 18)

(rys. 19)

Komentarze  

Debora
@ Debora 12.02.2020 20:35
Wpis interesujący, niemniej jednak prędkość wczytywania jest kłopotliwa.



Look at my web page ... Edward Kicinski: https://epoczta.com.pl/
Janette
@ Janette 03.10.2019 11:41
Hej, osobiście całkowicie zgadzam się z Twoim tekstem !


My [cenzura] ... Julka: http://babadu.waw.pl/

Dołącz do dyskusji

FacebookGoogle Bookmarks

Czytaj również

Telepraca – ważne wyzwanie menedżerskie

Praca na odległość to bardzo ciekawe i uczące wyzwanie dla obu stron umowy. Przede wszystkim jednak bardzo cenne doświadczenie dla zatrudniających.

Podesty sceniczne

O czym warto pamiętać przy wyborze podestów scenicznych?

Podesty sceniczne pozwalają na zagospodarowanie przestrzeni podczas wszelkiego rodzaju wydarzeń. Dają możliwość stworzenia wielopoziomowych konstrukcji...

Zakładanie działalności gospodarczej

Jak założyć firmę? 3 kroki do własnej działalności

Chciałbyś prowadzić własną działalność gospodarczą? Założenie firmy nie jest trudne! Na początek przyda ci się biznesplan, w którym zawrzesz analizę...

Sprzedaż firmy - kilka rzeczy o których trzeba wiedzieć!

Pomysł sprzedaży przedsiębiorstwa może być korzystnym rozwiązaniem, gdy przedsiębiorca nie chce lub nie może już go prowadzić – 8 zagadnień

dobra-konferencja

6 błędów organizacyjnych, które decydują o odbiorze konferencji

Organizacja wydarzeń jest ściśle związana z pojawiającymi się przeszkodami i komplikacjami. Niektórych z nich da się uniknąć, a na inne nie mamy wpływu...

Zadbaj o płynność finansową firmy transportowej

Branża transportowa jest branżą wysokiego ryzyka. Przewoźnicy codziennie zmagają się z masą czynników, które zagrażają płynności finansowej firmy...

Zwolnienia z Cła i VAT - kto i kiedy może zostać zwolniony?

Kiedy i na jakich warunkach przedsiębiorca ma szansę na zwolnienie z opłaty Cła oraz czy te same przepisy dotyczą zwolnienia przedsiębiorcy z płacenia...

Pasja kontra sprzedaż i marketing

Stare powiedzenie mówi ‘wybieraj mądrze swoich przyjaciół’, to samo tyczy się klientów. Taka rada wydaje się sprzeczna z intuicją i logicznym myśleniem