Następnie musimy:
- określić kategorię konwersji, np. potencjalny klient,
- ustawić okno konwersji, czyli określić jak długo od kliknięcia w reklamę mają być śledzone konwersje (im dłuższe okno, tym więcej konwersji i niższy koszt pozyskania – CPA),
- przypisać wartość konwersji (trudno powiedzieć, jaką wartość ma potencjalny klient. Dla tej kategorii proponuję użyć wartości 1. Jeśli wybierzesz kategorię sprzedaż/zakup, to możesz wybrać opcję „Każda konwersja ma inną wartość”, ale wtedy będziesz musiał zmodyfikować tag),
- wybrać kolor tła strony i język powiadomienia lub zaznaczyć drugą opcję i wspomnieć o śledzeniu stron w polityce prywatności,
- zapisać i kontynuować.
(rys. 10)
W przedostatnim kroku
(rys. 11)
zostaje wygenerowany kod konwersji, który możemy sami wstawić w kod źródłowy strony lub wysłać go do naszego webmastera (opiekuna strony).
Na końcu będziemy musieli jeszcze dodać kolumny, żeby zobaczyć dane związane z konwersją.
(rys. 12)
Komentarze
Look at my web page ... Edward Kicinski: https://epoczta.com.pl/
My [cenzura] ... Julka: http://babadu.waw.pl/