Dziennik Przedsiebiorcy

Publikacja 30.11.2014

KW_TAGS

Następnie musimy:

  • określić kategorię konwersji, np. potencjalny klient,
  • ustawić okno konwersji, czyli określić jak długo od kliknięcia w reklamę mają być śledzone konwersje (im dłuższe okno, tym więcej konwersji i niższy koszt pozyskania – CPA),
  • przypisać wartość konwersji (trudno powiedzieć, jaką wartość ma potencjalny klient. Dla tej kategorii proponuję użyć wartości 1. Jeśli wybierzesz kategorię sprzedaż/zakup, to możesz wybrać opcję „Każda konwersja ma inną wartość”, ale wtedy będziesz musiał zmodyfikować tag),
  • wybrać kolor tła strony i język powiadomienia lub zaznaczyć drugą opcję i wspomnieć o śledzeniu stron w polityce prywatności,
  • zapisać i kontynuować.

(rys. 10)

W przedostatnim kroku 

(rys. 11)

zostaje wygenerowany kod konwersji, który możemy sami wstawić w kod źródłowy strony lub wysłać go do naszego webmastera (opiekuna strony).
Na końcu będziemy musieli jeszcze dodać kolumny, żeby zobaczyć dane związane z konwersją.

  (rys. 12)

Komentarze  

Debora
@ Debora 12.02.2020 20:35
Wpis interesujący, niemniej jednak prędkość wczytywania jest kłopotliwa.



Look at my web page ... Edward Kicinski: https://epoczta.com.pl/
Janette
@ Janette 03.10.2019 11:41
Hej, osobiście całkowicie zgadzam się z Twoim tekstem !


My [cenzura] ... Julka: http://babadu.waw.pl/

Dołącz do dyskusji

FacebookGoogle Bookmarks

Czytaj również

Kanały i treści edukacyjne w internecie

Wraz z wyczerpaniem środków unijnych na szkolenia i przekwalifikowanie pracowników rynek szkoleń stracił swój impet, ale czy trend ten może powrócić?

Zamykanie działalności gospodarczej

Przedsiębiorcy likwidujący działalność gospodarczą, bądź spółkę niebędącą osobowością prawną według przepisów muszą sporządzić wykaz składników majątku

Zwolnienia z Cła i VAT - kto i kiedy może zostać zwolniony?

Kiedy i na jakich warunkach przedsiębiorca ma szansę na zwolnienie z opłaty Cła oraz czy te same przepisy dotyczą zwolnienia przedsiębiorcy z płacenia...

Zadbaj o płynność finansową firmy transportowej

Branża transportowa jest branżą wysokiego ryzyka. Przewoźnicy codziennie zmagają się z masą czynników, które zagrażają płynności finansowej firmy...

Pokaż swój biznes! - czyli wszystko o wystawie sklepowej

Wystawa sklepowa to jedna z najskuteczniejszych metod reklamy produktów. Jej fenomen polega nie tylko na dużej sile oddziaływania i niskich kosztach

10 grzechów e-sklepów – podstawy prowadzenie ebiznesu w jednym miejscu

Prowadzisz e-sklep? Sprawdź czego należy się wystrzegać, aby mieć czyste sumienie i zadowolonych klientów.

Eden ekspres do kawy i woda na spotaknia

Spotkanie biznesowe – zasady przyjmowania klientów w biurze, dzięki...

Dobrze zorganizowanie spotkanie biznesowe może w dużym stopniu zadecydować o jego rezultacie. Jak wiadomo, najważniejsza jest...

Zmiany w normie ISO 9001

Zarządzanie organizacją w oparciu o jakość jest standardem na całym świecie. Do tej pory już ponad milion firm, instytucji, fundacji oraz innego rodzaju...