Dziennik Przedsiebiorcy

Poradnik przedsiębiorcy

Umowy są jednymi z najczęściej tłumaczonych dokumentów o charakterze prawnym. Ich obecność jest niezbędna dla funkcjonowania każdej firmy, a prawidłowo...

Jak często zdarza ci się w urzędach, sklepach czy kawiarniach trafić na pracowników, którzy sprawiają wrażenie, że jeśli mieliby wybrać jeden...

Pierwszy raz Gary’ego usłyszałam dekadę temu i od razu mi przypadł do gustu. Był niepokorny, zabawny i mówił wprost, że aby rozwinąć biznes trzeba ostro...

Przedsiębiorcy, zwłaszcza ci, którzy prowadzą biznes w Internecie, zaczynają rozumieć, że aby przyciągnąć klientów, nie wystarczy informować, że produkt...

Chcielibyśmy osiągać wszystko, co sobie wymarzymy, ale nie każdy wie, że nieprzypadkowy sukces zaczyna się od dokładnie sprecyzowanego celu i dobrego...

Wraz z wyczerpaniem środków unijnych na szkolenia i przekwalifikowanie pracowników rynek szkoleń stracił swój impet, ale czy trend ten może powrócić?

Niedawno pisałam o tym, jak rozprzestrzeniają się trendy i, że w związku z tym, warto dostosować sposób komunikacji do grupy, do której chcemy dotrzeć. Philip...

Wielu influencerów, zarówno blogowych, vlogowych, streamowych czy instagramowych, na pytanie o najważniejszy czynnik sukcesu wymieniają systematyczność...

Jeśli prowadzisz biznes, zwłaszcza jeśli jest to biznes w modelu B2C, w Internecie powinieneś postawić na budowanie społeczności. Jeśli uda ci się...

Analizując trendy wyszukiwań w google można zauważyć istotne zmiany w sposobie wyszukiwania wakacyjnych lokalizacji.

Dyfuzja innowacji to proces, który zaczyna się z chwilą wypuszczenia produktu na rynek. Jej model opracował w 1962 roku amerykański socjolog Everett...

Influencer marketing stał się popularny stosunkowo niedawno. W roku 2017 był czołowym trendem wśród marketerów. Chwilę później zaczęły powstawać agencje...

Liczba użytkowników serwisów społecznościowych to 18 mln, stanowi to 47% całej populacji. Aż 16 mln użytkowników korzysta z serwisów społecznościowych...

Jak skutecznie dotrzeć do klientów, nie tracąc setek tysięcy na reklamę. Na co warto postawić w roku 2019. Internet się zmienił Jeszcze kilka lat temu...

Wiedza, jak użytkownik spędza czas w internecie, jest istotnym elementem planowania kampanii marketingowej, dobierania miejsca, narzędzi promocji jak i...